Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistattehan laittaa sukulaisille ja tuttaville kyselyn minkälainen joulukortti on sovelias?

Vierailija
26.10.2010 |

Mä ainakin olen suunnitellut sellaisen kyselylomakkeen, jonka lähetän nyt hyvissä ajoin ennen joulua samoihin osoitteisiin, minne lähtee sitten joulukortin.

Tässä kysymyksiä:

a) Vituttaako sinua valokuvalliset lapsikortit? Entä jos kuvassa koko perhe? Naapurin kissa tonttulakki päässä?

b) Kelpuutatko Tiimarin halpiskortit?

c) Kelpaisiko Unicefin tai Suomen Punaisen -ristin kortti?

d) Onko jotain muita inhokkeja kortissa? Esim. häiritseekö sinua tontut, joulupukki, varpunen jouluaamuna?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vai aikuisten tekemät?

Vierailija
2/7 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollenkaan, jos se aiheuttaa vitutusta.

Mä olen aina tehnyt kortit itse/lasten kanssa, ja laitetaan kortit vain ihan lähimmille. Valituksia ei ole kuulunut, pikemminkin soittelevat ja kiittelevät kivasta kortista,

En ymmärrä sitä 50-100 kortin lähettämistä ihmisille, joista kuullaan vain jouluna. Esim. miehen työkaveri laittaa meille joka joulu tonttulakkikuvan lapsistaan - edes mies ei ole koskaan tavannut heistä muita kuin tuon työkaverinsa. Mutta sen pari viikkoa tuokin kortti meillä on esillä sähkökaapin ovessa, johon joulukortit magneeteilla kiinnitän. Eikä vituta, lähinnä naurattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entäs itsetehdyt??Lasten vai aikuisten tekemät?

Jeah, unohtui...

kohta d)

Kelpaako itse tehdyt kortit? Lapsen tekemänä? Aikuisen tekemänä?

Vierailija
4/7 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ne on ateisteja, muslimeja tai juutalaisia!? Ei ne vietä joulua. Niille pitää olla omat kortit niiden omina juhlapyhinä.

Entä jos ne on himouskiksia ja vetää herneen nenään joistan tontuista, kun vietetään jessen synttäreitä?

Vierailija
5/7 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse laittaa kyselyjä erikseen, kun jokainen teippaa postilaatikkoonsa kuvan siitä millainen joulukortin pitää olla. Muunlaiset saa postimies viedä takaisin. Sitten ensi vuonna tiedät millaisia voi kenellekin lähettää! heleppoa.

Vierailija
6/7 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kortit on jo ostettuna! Voinkohan ne vielä lähettää?

Vierailija
7/7 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin anoppi inhoaa lapsikuvakortteja, kun taas minusta ne ovat todella mukavia. Näkee aina kerran vuodessa, miltä vanhojen kavereitten lapset näyttävät, vaikkei muuten tavatakaan. Ihan suosikkejani.

Listaasi pitää muuten lisätä, niin kuin joku sanoi, kelpaako joulutoivotukset vai pitääkö olla "siisons griitngs".