Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
561/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei tullut keskenmenoa esikoista odottaessa, vaan yrittäessä. Tai no, esikoinenhan se ois ollut..

562/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jaksoit kertoa raskaasta kokemuksestasi. Taitaa mulle käydä samoin. Sais vaan noi testit sitten alkaa näyttää vähempää plussaa jos kerran niikseen tulee.

Toivoton, olen niin pahoillani, että sinäkin olet joutunut kokemaan keskenmenon. Se on niin julmaa. Mutta pitää vaan uskoa että toivoa on. Ja sinullahan on vielä hyvinkin aikaa saada se plussa jo tähän kiertoon. Todella toivon sitä. ja pyydän anteeksi kun en ole kommentoinut kaikkien kirjoituksia tai muutamaan päivään juuri kenenkään. Mulle ei vaan koskaan ole sattunut mitään tällaista joten en ole osannut keskittyä oikein muiden tapahtumiin. Olin niin onnessani elämäni ekasta plussasta ja sitten kävikin näin. Tiedän kyllä että kovin yleistähän tällainen valitettavasti on, mutta minulta loppuu keinot kohta saada oma vauva koskaan. Siksikin tämä ehkä tuntuu elämääkin suuremmalta katastrofilta. Mutta siis edelleen pyydän nöyrimmin anteeksi, että olen pyörinyt vain itseni ympärillä, en ilkeyttäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse, kun aloin odottamaan poikia, tiesin ennen testiä olevani raskaana. Sen vain tiesi. Ei ollut mitään välivuotoa, tuli vain kirkasta valkkaria. Muita oireita en muista ennen plussaa, esikoisesta joskus 4+ ja kuopuksesta 3+, Predictorilla testasin molemmat.

Plussan jälkeen alkoi tulla oireita. Hajuaisti herkistyi tosi nopeasti. Kahvi oli tosi nounou, pelkkä haju ällötti. Molemmista oksensin vain kerran. Hampaiden harjaus teki pahaa, oksetti. Varsinkin esikoisesta kohdun kiinnikkeet nippaili ja nappaili, kun kohtu kasvoi vauvan mukana - tämä varsinkin ensimmäisten kuukausien aikana.

Älä heitä vielä toivoa, vasta sitten jos täti tulee kylään.

ON: valkkarin mukana paperiin tullut verivuoto on nyt liki loppunut. Pikkuhousunsuojaan asti sitä ei ole edes tullut. Mahaa särkee tuonne oikealle, samalle puolelle, mihin särki viime viikkoisen oviksen aikoihin.

mamma*3

Vierailija
564/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä EVE saa pyöriäkkin omissa pöksyissäsi! Meillä muilla luultavasti kuitenkin mahdollisuuksia vielä tulla raskaaksi,sinulla on hankalin tilanne. Siksi edelleen toivon koko sydämestäni että etanaisella on kaikki hyvin!

Tuutulille plussa onnea! Samoin Toivotonm:lle. Toivoton on niin aikaisessa testeineen että ei välttämättä tossa vaiheessa vielä mitään näykkään :))

Tänne ei uutta..sunnuntaina ajattelin tehdä tuon viimeisen testin. Kuopuksella on neuvolalääkäri tässä kuussa, jos siihen mennessä ei ole menkat alkaneet niin kyselen sieltä sitten neuvoa tulevaan.

Lumikki kp 33/28-29

Vierailija
565/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vastaukset saa terveyskeskuksesta ihan soittamalla ainakin täälläpäin. Eli sen puolesta voit kyllä mennä.

Mä poistun nyt tältä palstalta, koska näyttää niin kovasti ärsyttävän monia muita tämä vuodatukseni. Olisin vaan toivonut, että jostain saisi tukea ja, että nämä on juuri tätä varten, mutta ei sitten. Toivon vaan ettei muut joudu samaan tilanteeseen.

KIITOS EVELINA, että olet ollut tukenani, samoin Basse, Iltis ja moni muu. Ja Evelinalle toivon kaikkea hyvää ja että tilanne kääntyy vielä hyväksi. Ja onnea Basselle odotukseen. Jos Evelinaa tai jotakin muuta vielä kiinnostaa niin laittakaa sähköpostia osoitteeseen luminainen84@luukku.com

Pyydän vielä anteeksi kaikilta, että olen ollut vaivaksi.

Lumi

Vierailija
566/897 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sanonut että ärsytät? Multa on mennyt ihan ohi! Älä ihmeessä lähde,me kaikki tarvitsemme jostain vertaistukea omiin tilanteisiimme (jotka meillä kaikilla erilaisia).

Vierailija
567/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisessa...

Mies lähti aamuyöstä kentälle HKIin, mua sapettaa edelleen, harmittaa ja itkettää. MIkä ihmeen DPO 6-7 PMS mulle on iskenyt? Kamalaa. Mutta työhön on lähdettävä, kaipa tämäkin päivä iloksi muuttuu.

EVE: Tosiaan, paljon on raskauksia mennyt loppuun pienillä alun arvoilla. Mwene vaan testiin, saat soittamalla tulokset, niin täällä ainakin. Peukkuja!! Miten testit? Saitko sä ne koskaan? LH?

LUMI: Siis et sä nyt mihinkään lähde... mistä tää kumpusi? En ymmärrä. Pysyt täällä, en usko, että kukaan ärsyttää ketään. Positiivinen asenne :)

TUUTULI: Pahus, mutta toivotaan, että se nega muuttuu plussaksi vielä. Peukkuja.

BASSE: Piti jo eilen kirjoitella.. Ällötys voimistuu viikkojen kasvaessa, tsemppiä. Pahimmat yleensä 6/7- 12 välillä. Imeskele mehujäätä, se helpottaa :)

OMAT: päällimmäisenä hermostus ja itkuisuus, harmittaa kaikki. Etenkin miehen matka, tulee vasta ma. Ja koko viikonloppu täynnä jääkiekko-harrastusta. Kokeisiin lukemisen kuulusteluita jne. Rentouttavaa? Not. Valivali. Kiakki muu ennellaan, nyt vähän yököttää... ja kainalot hikoilee. AAmupalaa nokan alle, kyllä se siitä.

ILTIS DPO6/7

Vierailija
568/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistun nyt tältä palstalta, koska näyttää niin kovasti ärsyttävän monia muita tämä vuodatukseni. Olisin vaan toivonut, että jostain saisi tukea ja, että nämä on juuri tätä varten, mutta ei sitten. Toivon vaan ettei muut joudu samaan tilanteeseen.

Pyydän vielä anteeksi kaikilta, että olen ollut vaivaksi.

Lumi

Ymmärrän, että herkkiä aikoja tässä eletään kaikki tyynni. Kukaan ei kuitenkaan ole täällä mielestäni sorsinut ketään. Myöhäiset kirjoitteluajankohdat, väsymys, jännitys, tunteiden myräkkä saavat joskus ihmiset kirjoittamaan/lukemaan rivien välistä sellaista mitä siellä ei ole.

Jokainen voi poistua toki palstalta, seurata syrjässä kirjoittamatta, mutta mitään syytä en näe LUMINAINEN84 siihen, miksi sinun pitäisi "ärsyttävyytesi" takia tämä palsta jättää.

ILTIS, koska alat testaamaan (miten pitkä kiertosi olikaan?)? Meillä myös esikoisen jäkispelit viikonloppuna. Vaikka kuskaamista sinulla on, niin ajattele, että voit harkkojen/pelien ajan istua katsomossa ja keskittyä omiin mietteisiisi, ei tarvitse passata hetkeen ketään, eikä vastata kenellekään mitään, koska "seuraat NIIN harkkoja/peliä".

ON: Vuoto on nyt taas loppunut. Herkkä liuska näytti negaa. Koskahan se pitäisi oikeasti jotain heleää viivaa alkaa näyttämään (dpo 8-9, laskennallinen), jos on näyttääkseen?

mamma*3, kp 29/33, yk 2

Vierailija
569/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAMMA: Kiitos. Pitääkin ajatella positiivisesti, ja yleensä niin teenkin. Nyt vaan ei nappaa ei sitten mikään ;). Mun kierto on 36 yleensä, mutta nyt tulee 32-34. Ja vasta elellään kp. 25 ja DPO 6 tai 7. testaan vasta alku viikolla, mikäli jotain päöäsen edes testaamaan.

TESTAUS: Kyllä sulla on vielä pienet päivät, jos ajatellaan, että kiinnittyminen olisi olult 1-2 pv sitten (vuotelu), se on todella tavallista,että kiinnitt. on vasta 7-10 vrk oviksen jälkeen. Eli jos maltat vielä 2 päivää, sitten herkällä SAATAT saada haaleen plussan ;). Luin just (samalla kuin EVEn asioita lueskelin ja etsin tietoa) näistä testaamisista ja milloin on tullut plussa herkällä ja mitkä on HCG-tasot, miten kiinnittymisen jälkeen alkaa erittää jne. Monissa lähteissä (luotettavissa) sanotaa, että kiinnitt. on 7-10vrk oviksesta, vaihteluväli tosin 4-12. ja pääosin naiset saavat plussan DPO 12, herkälläkin. Muistaakseni 12-13 olivat ne DPO:t, jolloin suurin osa testaajista saa plussan, jos DPO on laskettu oikein.

Sellaista, nyt tenttiä tekemään...hmmmm.

ILTIS taas

Vierailija
570/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaista vastailua, kun nukuin pommiin :X

Luminainen, ethän sää nyt oikeasti lähde? Tämä paikkahan on juuri vertaistukea varten, tottakai täällä saa puhua omista asioistaan, ja jos on sinun kaltaisessa tilanteessa onhan se nyt aivan selvääkin? Tottakai jäät tänne meidän kanssa!

Iltis, Sä oot niin raskaana itsekkin! Lalalalalalala, oottelen testipäivää, joka on..?

Evis? Tänään lääkärille? Niin ja noi verikokeiden tulokset saa itse soittamalla sairaanhoitajalle, tai sitten ne sanovat että soittavat (näissä tapauksissa voit silti soittaa, koska mulla ainakin monta kertaa käynyt niin että ovat jättäneet ilmottamatta..;) Yleensä on jonkunmoinen puhelinaika. Näin siis ainakin täällä päin pkta : ) Miten vuoto, vointi?

Halauksia!

Vierailija
571/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samassa veneessä. Pirun kiukkunen kaikesta. Hetken jaksan aina tsempata ja sitten taas räjähdän. Eilenkin sain jonkun megaluokan kohtauksen turhasta. :/ Tiistaiaamuna sanoin oikein ääneen, että jo nyt on kumma, kun ottaa niin päähän ja kiukuttaa ja olkaa nyt kaikki vaan ihan hiljaa! Ja eilen poistun ovesta mutisten jotain "perhanan kakara kuinka ärsyttävä". =D Nyt noi vähän naurattaa, mutta taustalla kytee sama tunne vieläkin. Olisipa tämä jostain johtuvaa...vaikka raskaudesta?

LUMINAINEN - höpsistä vain, ethän toki poistu. En ymmärrä miksi niin tekisit. Kirjoitetusta tekstistä tosiaan voi usein lukea muuta kuin mitä tekstillä on kirjoitettu. En ole huomanut, että kukaan olisi pitänyt ärsyttävänä oman tilanteesi kertaamista. Minä ainakin mielelläni luen ja elän tilanteesi mukana. Kiinnostaa! Siinä missä Eviksenkin tarina.

Nyt lapsi päiväkotiin.

Onnenhelmi kp...mitä se nyt on, ööö...19/(25-)27, dpo 6 tai 7

(eli Iltis, samassa veneessä siinäkin :), johtuisipa se raskaudesta...)

572/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mikä nyt on? En usko, että kukaan olisi ärsyyntynyt kirjoituksistasi, päinvastoin, minusta olet ihana ihminen. Älä nyt vaan jätä meitä,please, tule takaisin jooko?

Ja taas omaa napaa, sorry. Edelleen vuodan kirkasta verta, mutta vähemmän kuitenkin kuin normimenkoissa. Mammaksi testi oli aamulla plussa, mutta ihan kuin olisi ollut haaleampi kuin edelliset. soitin arvauskeskukseen. Meilläpä homma menee näin. Lääkäri soittaa minulle tänään yhden aikaan ja tekee sitten lähetteen labraan johon voin vielä mennä tänään. tulokset kuitenkin saan aikaisintaan ensi tiistaina. Ja paskat sanon minä. Arvasin ettei tää helpolla mee. Pitäisköhän mennä tohon diacoriin ja maksaa se muutama kymppi niin sais varmuuden..

Mutta, lämmöt siis alhaalla ja palelu about loppunut, joten pahoin pelkään...

Vierailija
573/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voi sentään...

Täällä on nyt joku loukkaantunut kun on jäänyt huomiotta (ymmärrän hyvin) ja joku murheen murtamana loukkaantunut kun siitä on sanottu (ymmärrän senkin oikein hyvin).

Koittakaas ny vaan mussut ja murut jaksaa jakaa kaikkien ilot ja surut, sitä varten täällä ollaan... Ei sitä millään voi muistaa kaikille kommentoida, mutta kyllähän se hyvältä tuntuu, kun joku sut nimeltä (nimimerkiltä) mainitsee :-) Kaikkien ilot ja surut on kuitenkin yhtä tärkeitä meille, vaikkei me sitä esiin kirjoitettaisikaan!!!

Mulle tuli viime yönä huoli siitä, että missä kohtaa kiertoa mennään ja onko mitään vai ei ja osuuko seuraava ovis miehen työmatkalle ja kaikki pyöri päässä. Nukuin 9,5 tuntia ja huonosti joka ikisen :-) Mies lähtee ens yönä ja tulee 20.12. eli silleesti. Ja sit murehdin sitä, että jos tulee plussa, niin joudun kertoon miehelle tekstiviestillä. Ei kiva! Ja jos ei tuu plussaa, niin senkin joutuu kertoon tekstiviestillä ja sekin on tyhmää. Kaikkee sitä ihmislapden päässä pyörii...

Voimia ihan joka ikiselle palstailijalle! Me ollaan täällä toisiamme varten! Ja kaikki on meille yhtä tärkeitä!

Oliskos jollakin nimimerkillensä sähköposti, että voisi Lumille välittää viestiä siitä, ettei me kukaan haluta sen poistuvan palstalta? Luon sellaisen jos ei kenelläkään ole...

Iloa viikonloppuun! Ihanaa, että on oikea talvi!

T. Ninnimari kp 22/24-27, dpo n. 11

Vierailija
574/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja minä olen kaakaokupposeni kanssa tässä :)

Ei hymyilytä oikein vieläkään, kaikki harmittaa ja ITKU on tosi herkässä. PMS-tyyliin. ONNENHELMI: Joo, samassa veneessä ollaan ;). Hyvä, että muitakin harmittaa ja kiukuttaa, mulla palaa nyt kanssa kiinni ihan pienestä. Kummallista.

EVE: Minä maksaisin ainakin. Ja selvittäisin sellaisen paikan, josta vast. saa tänään. Koitapa tiedustella. tee testejä. Osta se viikkonäyttö juttu, jos se ei ala viikonlopun jälkeen muuttumaan isommoiksi viikoiksi, olisin vasta huolissani. Jos silloinkaan. Mehiläisessä voisit saada kvantitatiivisen r.-testin nopsaan????

ILTIS näin nopeesti...

575/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rimpauttelin taas tuohon diacoriin ja sinne ois päässyt kyllä heti, mutta eivät hekään voineet luvata juuri tätä testiä valmistuvaksi tämän päivän aikana. voi prkl.

Mulla ei tässä kohtuullisen matkan päässä ole muita paikkoja, mihin pääsis helposti kun on tota selkäkipua jonkin verran edelleen.

Katson seuraavaks ton mehiläisen, jos ois jossain täällä Espoossa..

Vierailija
576/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ehdin kirjoittaan.. alkukierron masista ollut ja muutenkin niin hurlumheitä, et huh!

Täällä tapahtunut niin paljon..

Onnea hirmuisesti plussista kaikille, Ruusunpunaa en ainakaan ole vielä onnitellut, joten Sydän Lämpöiset Onnittelut ja tarrasukkia mukaan!

Ja uusille Tervetuloa!

Meitä on täällä kiva porukka :) tehdään yhdessä unelmista totta, toinen toisiamme tukien ja tsempaten kierron eri vaiheissa ja alkutaipaleella.

Lumi: Kyselit noista alavatsakivuista.

Itselläni on kaikista raskauksista juuri nuo kovat alavatsakivut olleet ensimmäiset rask.oireet. Ja helpottaneet sitten myöhemmin, noin 7-8vkolla. Johtunee juuri isoista muutoksista ja kohdun kasvusta jne. Mutta varhaisissa ultrissa olen tosiaan kaikista rampannut ja kaikki kuitenkin ollut hyvin :)

Ja se todellakin positiivistä kun ei vuoda mitään. Minulla oli nuorimmaiselta (tyttö) vaaleanpunaista vuotoa 5-6vko.lla.

Ja hei, tuo mielialojen nopea vaihtelu/loukkaantuminen jne. on myös minulle tuttua ;) ja rask.oire myös! Joten, et sinä mihinkään ole täältä menossa *halaa*

Itse myös, joskus jostain harmistunut. Mutta sit kuitenkin ymmärtää, et meitä hormooniryöppyisiä tulevia mammoja/mammoja täällä on niin monta, et ihme kuin ei enempää kolise :D

Ja kaikki tunteet ovat täällä sallittuja!!

Yhdessä jaetaan ne ilot, kuin surut ja kiukutkin.

Kylläpäs tulikin tekstiä, toivottavasti jaksoitte lukea loppuun ;)

Eve: Jaksuhalit sinne sinulle!

Tuo on just pahinta, et ensin saa plussan ja sit alkaa vuotaan jne. Omaa kokemusta vastaavasta ja ei auta kuin odottaa ja yrittää ajatella positiivisesti, et kaikella on tarkoituksensa ja kaikki kääntyy vielä parhain päin, ajallaan.

Itse menisin sinne yksityiselle mittauttaan hcg, jotta saisin rauhan asialle, eikä murehtia koko vkl/3pvää kun tuo ma.kin on vielä pyhä!

Kaikille vielä plussapuhureita niin oviksen kuin raskaudenkin bonggailuun ;) Puuhh... >>>>>@@@@@@>>>>>

Jänskättää niin kaikkien puolesta!!

OM: Todella kipeä ja pitkäkestoinen ovis bongattu ja ihan hyvin hyödynnetty ;) Nyt sitten piinaileen!

HelmiKeiju kp14/24-34 dpo1

577/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnimari pääsee kohta testaa, jee, tsemppiä.

Helmikeijulla ovis hyödynnetty, voimia piinapäiviin.

Rimputtelin kaikki puljut mitä tässä lähellä on ja niin se vaan on että täytyy kärvistellä tiistaihin asti. Mikään paikka ei pystynyt lupaamaan testituloksia varmuudella täksi päiväksi. Jos mulle ois riittänyt pelkkä +/- testi niin sen ois saanut, mutta hormonilukemien saanti kestää kauemmin kun eivät tee sitä paikan päällä. En viitsi kyllä apteekista mennä ostaa noita tavallisia testejä kun just eilen sain kasan herkkiä. Mut voisin ehkä ostaa prisman testejä kun eivät oo niin kalliita, ne ovat nimittäin tavallisia, mittaa vissiin yli 20 yksikköä tai jotain. Herkällä saan vielä plussaa, mut se mittaa 10 yks. Milloinkohan sitä käyttäis tuon cb:n digitaalisen viikkonäytön. olikohan se keskiviikkona vai eilen kun sain siihen tuloksen 1-2 viikkoa raskaana. ahistaa kun ei nyt voi muuta kuin testata testeillä. vuoto on taas vaihteeksi vähentynyt ja muuttunut ruskeaksi. Ota tästä nyt sitten jotain tolkkua..

Vierailija
578/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...testaa nyt se CB :). Jos näyttää edelleen 1-2, tilanne on ok.ja käy toki Prismassa ;)

Yllyttää

ILTIS punaisine poskineen. Infektioiden torjunnan tentti on kasassa, wuhuu.

Vierailija
579/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille! Evellä kurja tilanne kun et pääse verikokeisiin, testaile vaan sillä CB:llä ;)

Toivon mukaan lumis ei lähtenyt lopullisesti!

Mä sain tänään haamun prisman pregcheckillä. Tosi hailakan,mutta tuli testiajan sisään kuitenkin...

mutta pikaisen googlauksen perusteella selvisi että antanut vääriä haamuja muillekkin. Eli en oikein jaksa innostua..huomenna uusiksi!

Lumikki kp 34/28-29

580/897 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

wautsi, tuohan kuulostaa lupaavalta, ei kun uutta testiä kehiin. Kyllä saat sen vahvan plussan, usko pois.

CB:n viikkonäyttö testattu ja tulos edelleen raskaana 1-2 viikkoa. Siis tulen niin hulluksi. Koittakaa rakkaat siskot kestää mua vielä hetki, tiistaihin asti. Lähden nyt prismaan hakee niitä tavallisia, jotka ei oo niin herkkiä.

Sinällään hyvä et toi cb antoi vielä plussan koska olen hypännyt pissalla koko aamupäivän ja pisu oli tosi tosi laimea. Hitsit kun ois enemmän tajunnut tilata noita samaisia testejä..tyhmä tyhmä..