Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvauinnista

Vierailija
25.10.2010 |

Uimahallin tiedotteessa sanotaan että vauvalle pitäisi olla joku istuin jossa voi odotella äidin peseytymisen ajan, loogista kyllä, mutta mistähän sellaisia löytyy? Joku kaukalomalli kai sen pitäisi olla, ei tuo meidän 3kk ainakaan vielä istu...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

istumattomilla vauvoilla mukana.

Toinen vaihtoehto voisi olla Bumbo, mutta kätevämpää varmaan on käyttää turvakaukaloa, kun se on jokatapauksessa mukana.

Vierailija
2/5 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukaloon voi laittaa lapsen alle vaikka muovitetun froteen ja taitellun pyyhkeen, niin eivät pehmusteet kastu suihkun lähellä tai pissavahingon takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin aikoinaan auton istuimeen muovifroteen ja siihen pyyhkeen päälle, jossa vauvan oli pehmeä pötkötellä. Vauvauinnissa mulla oli vauvalle aina väh. 2 pyyhettä, ku pyyhkeet kastui vähän jo ennen uimaanmenoa..

Vierailija
4/5 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä näin blondina tuota turvakaukaloa tajunnut!

ap

Vierailija
5/5 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylissä oon pitänyt vauvaa ja yli puolivuotiasta sitten lattialla ryömiskelemässä ja hyvin on pärjätty. Siis esim mies on ensiksi riisunut vauvan ja minä olen sillä aikaa peseytynyt ja laittanut uikkarin. Sitten olen hakenut vauvan, että mies on päässyt pesuille. Meillä siis puolien välissä isot pukuhuoneet joiden kautta voi just vauvauimareiden vanhemmat tehdä näitä vaihtoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän