G: Missä NÄETTE JULKKIKSIA?
Kommentit (9)
Mä oon ollu kentällä yli 6 vuotta ja ei oo tullut kovin montaa julkkista nähtyä.. Tai ainakaan mitään mainitsemisen arvoista. Tosin suurimman osan ajasta oon viettäny platan puolella.
Mä oon ollu kentällä yli 6 vuotta ja ei oo tullut kovin montaa julkkista nähtyä.. Tai ainakaan mitään mainitsemisen arvoista. Tosin suurimman osan ajasta oon viettäny platan puolella.
no, terminaalissa kyllä liikkuu melkeinpä päivittäin julkkiksia, mutta kait se vähän riippuu missä päin kenttää on töissä. Jos platalla olet jatkuvasti, niin tuskinpa siellä muita näkee kuin toisia työntekijöitä, jotka ei varmasti julkkiksia ole.. vaikka olihan Viivi Pumpanenkin turvassa töissä ennen misseyttään. Silmät auki siis kun kentällä liikut :)
terv. se toinen Hki-Vantaalla työskentelevä
toi mun juttu olikin toteamus siitä kuinka silmät kiinni siellä vaapun ;)
no, terminaalissa kyllä liikkuu melkeinpä päivittäin julkkiksia, mutta kait se vähän riippuu missä päin kenttää on töissä. Jos platalla olet jatkuvasti, niin tuskinpa siellä muita näkee kuin toisia työntekijöitä, jotka ei varmasti julkkiksia ole.. vaikka olihan Viivi Pumpanenkin turvassa töissä ennen misseyttään. Silmät auki siis kun kentällä liikut :)
terv. se toinen Hki-Vantaalla työskentelevä
ja pirskeissä joihin joudun osallistumaan työn puolesta
kadulla, kaupassa, hammaslääkärin odotushuoneessa, terassilla, yökerhossa, lentokentällä, lentokoneessa ja tietty festareilla ja konserteissa.
Siellä pörrää melkein joka kerta joku julkkis mun kanssa samaan aikaan.
olen töissä Helsinki-Vantaan lentoasemalla, siellä näkee paljon julkkiksia