Mikä ensimmäiseksi seksileluksi?
Mies on jo jonkin aikaa toivonut uutta virettä meidän seksielämäämme ja erittäin aktiivisen viikonlopun jäljiltä päätin, että nyt en anna homman näivettyä lainkaan, vaan pidän hyvän vireen päällä. Minulla tämä homma tuntuu menevän niin, että mitä useammain seksiä, sitä useammin haluttaa. Jos taas tulee taukoa, saattaa sitten mennä monta päivää, ettei seksi käy mielessäkään. Olen myöskin päättänyt, että hommaan meille vähän leluja piristykseksi. Mies on ainakin toivonut, että hankkisin kaalimadon tms, jolla hän voisin esilämmitellä minua. Mutta mitä muuta?
Kommentit (11)
Moi mun oma vaimo pitää vähän normaalia isompaa hieromasauvaa, sitten on delffiini jolla saa hierottua g-pisettä.
Kerropa nyt sitten mikä on "normaalia isompi".
Normaalipenistä isompi eli yli 40 cm paksu ja yli 15 cm pitkä? Vai sellainen 0,5 litran kaljatölkkiä isompi? Onhan niitä 30 senttisiä ja 7 cm paksujakin dildoja.
Ja mitä sitten jos sun vaimo "pitää" tuollaisia? Missä pitää niitä, vai pitääkö niistä?
Moi mun oma vaimo pitää vähän normaalia isompaa hieromasauvaa
Kerropa nyt sitten mikä on "normaalia isompi".
Normaalipenistä isompi eli yli 40 cm paksu ja yli 15 cm pitkä? Vai sellainen 0,5 litran kaljatölkkiä isompi? Onhan niitä 30 senttisiä ja 7 cm paksujakin dildoja.
Ja mitä sitten jos sun vaimo "pitää" tuollaisia? Missä pitää niitä, vai pitääkö niistä?
Moi mun oma vaimo pitää vähän normaalia isompaa hieromasauvaa
Joo taasko se vittuilu alkaa? 4cm halkaisija pituus 20cm. Vaikka olisithan sinä asiallisestikkin voinut kysyä tai vastata, Vaikka oletkin vainoharhainen niin oikeushan minullakin on olla täällä.
Niin ja miksi minun juttuihini puututaan en käsitä.
Jos joku on työntänyt hieromasauvan perseeseen ja kyselee mitä tekis, minä neuvon kykyjeni mukaan enkä käy vittuilemaan niinkuin eräät.
ja niiden hyödyllisyys on kyseenalainen. 4 cm paksu sauva on täysin tavanomaisen peniksen paksuinen eli ei "vähän normaalia isompaa". Pituus ei ole merkittävässä roolissa, koskapa 20 cm tuskin pahtuu kokonaan vaimosi pilluun. Voisit vielä lisätä miten sauvaa käytetään, liuaksteen kanssa vai ilman yms. Ja mikä siinä on suositeltavaa. Luepa aloittajan teksti. Kysytään suosituksia. Suositukset ovat arvottomia ilman perusteluja.
miksi minun juttuihini puututaan en käsitä.
ja niiden hyödyllisyys on kyseenalainen. 4 cm paksu sauva on täysin tavanomaisen peniksen paksuinen eli ei "vähän normaalia isompaa". Pituus ei ole merkittävässä roolissa, koskapa 20 cm tuskin pahtuu kokonaan vaimosi pilluun. Voisit vielä lisätä miten sauvaa käytetään, liuaksteen kanssa vai ilman yms. Ja mikä siinä on suositeltavaa. Luepa aloittajan teksti. Kysytään suosituksia. Suositukset ovat arvottomia ilman perusteluja.
miksi minun juttuihini puututaan en käsitä.
Heippa siinä ei kysytty mitään liukuvoiteista, jos tässä taas aletaan pilkkuja viilaamaan niin eiköhän aikuinen ihminen tiedä mihin se laitetaan, korvaanko ehkä? ja tuo minkä mitan annoin niin en käynyt sitä mittailemaan koska se on huomattavasti isompi kun perinteiset, kuten esimerkisi delffiini.
Kyseenalaistan sinun lukemisen ja ymmärtämisen taidon??????????????????????????????.
Kysymys: Mikä ensimmäiseksi seksileluksi?
Vastaus: Hieman normaalia isompi hieromasauva.
Loistavaa.
Korvaan ei taida mahtua, mutta monet tykkäävät dildoista pepussa, vaikka teillä ei ehkä tykätäkään.
Mikä tekee delfiinistä perinteisen hieromasauvan? En minä ainakaan kloppina 80-luvulla nähnyt Jalluissa ja Kalleissa mainoksia mistään delfiineistä, kyllä ne oli Big Boss (Lavetran paksuin), Bully, Toro yms. Ne on perinteisiä.
Käyttääkö vaimosi hieromasauvan värinää klitorikselle vai sisäisesti. Olisihan se hyvä selventää, kun on kyse lelujen suhteen kokemattomasta naisesta.
Heippa siinä ei kysytty mitään liukuvoiteista, jos tässä taas aletaan pilkkuja viilaamaan niin eiköhän aikuinen ihminen tiedä mihin se laitetaan, korvaanko ehkä? ja tuo minkä mitan annoin niin en käynyt sitä mittailemaan koska se on huomattavasti isompi kun perinteiset, kuten esimerkisi delffiini. Kyseenalaistan sinun lukemisen ja ymmärtämisen taidon??????????????????????????????.
Yllättävän moni nainen(tai mies) ei tule edes ajatelleeksi, että liukuvoide on erinomainen, voisi sanoa jopa välttämätön(kun on kokeillut)varuste seksilelujen kanssa. Ei ole siis mikään selviö aikuiselle ihmiselle. MOnet luulevat, että sitä "joutuu" käyttämään vanhat mummot jotka ei kostu kunnolla tai jos on muita hormonaalisia ongelmia. Ei, kyllä se on ihan olennainen seksileikkeihin kuuluva aine. Etenkin paksujen dildojen kanssa. Ei ole synti opastaa kokemattomia.
Heippa siinä ei kysytty mitään liukuvoiteista.
Yllättävän moni nainen(tai mies) ei tule edes ajatelleeksi, että liukuvoide on erinomainen, voisi sanoa jopa välttämätön(kun on kokeillut)varuste seksilelujen kanssa. Ei ole siis mikään selviö aikuiselle ihmiselle. MOnet luulevat, että sitä "joutuu" käyttämään vanhat mummot jotka ei kostu kunnolla tai jos on muita hormonaalisia ongelmia. Ei, kyllä se on ihan olennainen seksileikkeihin kuuluva aine. Etenkin paksujen dildojen kanssa. Ei ole synti opastaa kokemattomia.
Heippa siinä ei kysytty mitään liukuvoiteista.
Ei tullut mieleeni, ajattelematta sitä että sehän on myös tärkeä, vaimoni kanssa käytämme liukuvoidetta ajoittain seksileikeissämme.
Pakko komentoida, vaikka näin monen vuoden jälkeen. Neljäkymmentä senttiä paksu penis! Olisi kiva nähdä. Mitähän muija tykkäisi?
Sähköinen tehokas "hierontasauva" Hitachi Magig Wand, tai paranneltumpi ja uudempi versio Trinity.