Äänestetään viltsu päsmäri ulos! Jooko?
Kommentit (14)
Joo, se pois ja annetaan niiden tuulitunneleiden jatkaa huitelua siellä...
Munahaukka se on. Ettekö muka ole huomanneet, että se on AINA miesten puolella ja talon muita naisia vastaa.
Tyypillinen takakireä ja negatiivinen, "minä olen oikeassa aina" -pomottaja. Ja vielä tyhmä kun vasemman jalan saapas.
Marika oli ainoa joka tajusi viikkotehtävän niin eiköhän munahaukka taas vängännyt vastaan. Onneks bb näpäytti sitä.
Kylläpä viltsu antaisikin hyvän kuvan ulkomailla. hoh hoijaa.
Tosin, epäilen että juuri hän lähtee vaihtoon :(
Paras ois , jos nyt tippus Viltsu, sitten Ellu, seuraavaski Eetu. Ja Nino sitten.
Finaalissa vois olla sitten Marika, Niko ja Petri, ihan sama kuka niistä voittaa.
mulle ihan sama kuka voittaa. Vuoden parin päästä kukaan ei enää muista kuka voitti.
mylvivine vajukkikuoroineen. Miten noin yksinkertaisia ihmisiä voi olla edes olemassa, olen pöyristynyt.
mylvivine vajukkikuoroineen. Miten noin yksinkertaisia ihmisiä voi olla edes olemassa, olen pöyristynyt.
Ainoa lohtu tässä on se, että se ei tule olemaan finaalissa. Nyt loppuviikkoina pitäis kaikkien olla joka viikko äänestyksessä.
nimessä myöntää Marikan olleen oikeassa alusta asti. Ärsyttäviä kakkapäitä koko kööri. Hävettää kyllä ketään vaihtoasukasta nähdä noiden keskellä.
Tsemppiä Marikalla, tytöllä on rautainen itsetunto.
Ei tulis mieleenkään äänestää Wiltsua ulos!
wiltsua ulos.