Luulen, että syön määrällisesti enemmän kuin useimmat naiset
Joskus syön jopa enemmän kuin mieheni. Kiinnitän silti huomiota ruuan terveellisyyteen, joten en ole päässyt onneksi lihomaan. Onko muita ruuanmättäjiä?
Kommentit (4)
koska muuten tosiaankin lihoisin. On vaan pakko saada PALJON syötävää. ap
Annokseni ovat kokoa XXXXXL, mutta aina yli puolet kasviksia ja mahdollisimman vähän hiilareita; ei leipää eikä mehuja tms. Ja läskit valittaa vieressä vaalea leipä suussa "miten voit syödä noin paljon lihomatta?"
Ja läskit valittaa vieressä vaalea leipä suussa "miten voit syödä noin paljon lihomatta?"
ärsyttäviä valittajia... Joo.
Mä syön kanssa aika paljon, mutta en ole mitenkään erityisen hoikka, normaalipainoinen kuitenkin. Olen kasvissyöjä, joten kasviksia syön enimmäkseen. Leipääkin syön ja mehuja juon.
reilusti isompia annoksia kuin mieheni ja kaikkea mahdollista. Ainoastaan pullat kakut yms. leivonnaiset ei ole koskaan maistuneet, en tykkää suklaasta ja limua ja mehuja harvoin.
Hampurilaisi/lihapiirakoita syön, kuten myös vaaleaa leipää, syön myös aina paljon salaattia kunnon pihviannoksen kera, grilliruoka (siis itse grillattu kesällä) on ihan parasta ja grillimakkaroita voi mennä kolmekin ja päälle vähän pihviä ja kermaperunaa :). Olen alipainoinen, en pahasti mutta saisin olla n.5 kiloa lihavampi, että tuntisin itseni kauniiksi. Liikun paljon joten sillä selittyy, tarvitsen paljon energiaa päiväntarpeiksi, liikun paljon koiran ja lapsien kanssa päivittäin.
Annokseni ovat kokoa XXXXXL, mutta aina yli puolet kasviksia ja mahdollisimman vähän hiilareita; ei leipää eikä mehuja tms. Ja läskit valittaa vieressä vaalea leipä suussa "miten voit syödä noin paljon lihomatta?"