Vein lapsen vanhan Reimatecin kirppikselle, ja kuvittelin että
joku sen sieltä ostaa tarpeeseen; 12 eurolla saa joku hyvän löydön. No eikös joku ole sen ostanut ja kiikuttanut kaupungin toiselle kirpparille myyntiin hintaan 35euroa! Toivottavasti ei mene kaupaksi perhana! Pitää varmaan seuraavaksi etsiä suoraan joku tarvitsija ja antaa vaikka ilmaiseksi tai viedä uffelle. Ärsyttää, että joku muu koittaa hyötyä haalarista, vaikka sainhan sentään siitä (toivottavasti, en ole hakenut vielä tilitystä. Toivottavasti on ainakin mennyt kassan kautta!) sen 12e.
Sitäpaitsi, kuka nyt maksaa käytetystä haalarista yli 30e?
Kommentit (5)
Jos tuote oli mulle turha ja sain siitä haluamani hinnan, ihan sama mitä sille sen jälkeen tapahtuu.
Sainpahan pois nurkista pyörimästä.
Voihan olla ettei se mene edes kaupaksi kovemmalla hintaa, vaan jää tuon ostajan kaappeihin kiepumaan turhana ostoksena.
Toivottavasti tosiaan sait rahasi, eikä haalariasi ole varastettu...
ja onkin ollut vähän pieni ja haalareita oli jo pikku piltillä sen 7 ja äippä vei sen sitten kirpparille toivoen, että joku tarvitsisi vielä haalaria.
mun äiti rakastaa kirppareita ja tuo mukanaan aina vaikka mitä. En mä ikinä kysy mitä hän niistä on maksanut vaan olen tarpeettomat, eli lähes kaikki, kiikuttanut takaisin kirpparille.
Voi olla että välillä on mennyt halvemmalla ja välillä kalliimmalla.
Ole tyytyväinen että pääsit eroon.
Vaikka ihan varmasti tähän tulee moni sanomaan, että "saithan itse sen mitä pyysit ja blaablaa" mutta mun mielestä toi on tosi rasittavaa!