Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te otatte facebookin ihan liian vakavasti.

Vierailija
24.10.2010 |

Päivittäkää mitä tahdotte... niin minäkin teen. IHAN mitä vaan. Te otatte ihan liian vakavasti. Onko olemassa mitään sen tylsempää kuin tyyppi, joka ei ärsytä yhtään ketään? ;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös seksijuttujasi?

Vierailija
2/7 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, mitä kukakin on kirjottanu Facebookiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin täällä vaahdotaan muiden statuksista, sitten joku heittää peliin kateuskortin, sitten joku vaahtoaa siitä, miten tyhmää on vaahdota muiden statuksista. Voilà, FB-keskustelukierre on valmis, ja täysjärkisiä vain naurattaa :D

Vierailija
4/7 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin elämää suurempi asia. mä ainakin päivitän just niistä asioista mistä lystään. jos vahingossa kerron sulle asioita joita et halua kuulla, omahan on mokani. ja jos sua ärsyttää, voit laittaa mut pois kavereistasi tai edes piilottaa päivitykset.

Vierailija
5/7 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös seksijuttujasi?

mua ei yhtään haittaa vaikka joku niin tekisi. Oma valinta.

ap

Vierailija
6/7 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en ihan mitä tahansa sinne voi kirjoittaa. Työjutut täytyy pitää pois facebookista, koska työskentelen salissa kätilönä. Vai olisiko kiva, jos kirjoittelen sinne "Mäkisen Minna sai tänään tyttövauvan!" ja sattuisitkin itse olemaan kyseinen Minna?

Vierailija
7/7 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en ihan mitä tahansa sinne voi kirjoittaa. Työjutut täytyy pitää pois facebookista, koska työskentelen salissa kätilönä. Vai olisiko kiva, jos kirjoittelen sinne "Mäkisen Minna sai tänään tyttövauvan!" ja sattuisitkin itse olemaan kyseinen Minna?

Ja salassapitovelvollisuus kai on lain säätämä juttu hoitohenkilökunnalla.

Itseasiassa minua ei muuten haittaisi yhtään jos olisin mäkisen minna ja ystäväni kätilö kertoisi minun saaneen vauvan. Miksi ihmeessä haittaisi?