Mistä mulle ja tytölle jouluessut?
Tänä jouluna ajattelin, että voisi ostaa jouluksi jouluisen esiliinan ainakin itselleni ja jos löytyy, niin tytölle myös (10v). Minusta sopisi hyvin joulun tunnelmaan. Ja sen essun kanssa sitten, jotkin siihehen sopivat kengät ehkä, mitkä sopisi? Saa ehdottaa. Vai onko liian Piika-tyttö meininkiä?
Kommentit (5)
laittaisi esiliinaa päälleni. Ruokaa laittaessa voisin pitää....ehkä
Marimekolta voisi löytyä ainakin kivoja kankaista mistä itse ommeltuna saisi nykyaikaisen mallin
Marimekolta voisi löytyä ainakin kivoja kankaista mistä itse ommeltuna saisi nykyaikaisen mallin
Jossain näin joskus sellaisen, jossa yläosa sellainen liivimallinen ja pituus saisi olla ehkä vähän polven alapuolelle. Ai hollannikkaat? Siis puukkarit?
Vaahteramäen Eemelissä :) Eikös siinä ollut tuon tapainen esiliina ainakin jollakulla?
ei ole mitenkää piikamaista, vaan kiva ja romanttinen idea. Meilläkin pukeudutaa ainakin jouluaterille vähän parempiin. En osaa sanoa, mistä jouluisen esiliinan löytäisit, mutta olen kyllä niitä joskus nähnyt, kauniita ovat. Olen nähnyt yhdistettynä ainakin punaisiin hollannikkaisiin, joka oli kiva yhdistelmä.