Vastaako teidän miesystävät tekstareihin
heti? Mua ärsyttää miesystävässäni se piirre, että välillä vastaa monen tunnin jälkeen vasta. Lähinnä kun on töissä, kun kuitenkin pitää puhelinta suht lähellä, ettei todellakaan ole missään pukukopissa yms. Nytkin olen kysynyt puolen päivän aikaan häneltä tekstarilla viikonlopun suunnitelmista, mutta ei ole vieläkään vastannut. Lopettelee vasta työpäivää, vastaa ehkä yhdeksään mennessä, mikä ärsyttää mua suunnattomasti. Enkä rupea uutta viestiä lähettään tai perään soittaan, etten vaikuta ahdistelevalta.
Kommentit (7)
sovittu jo aiemmin, että nähdään vasta lauantaina, eli tänään ei nähdä joka tapauksessa. Mutta silti mua ärsyttää, mun mielestä pitää vastata HETI asiaan kuin asiaan, miehellä verkkaisempi elämänrytmi kaiken kaikkiaan. Siis persoonana. Mua häiritsee toi jotenkin ihan suunnattomati. Onko muiden miehet samanlaisia? Itse se ei varmaan edes tajua toisen odottavan vastusta, vaan vastaa kun ehtii. ap
ei tietenkään jos on tärkeässä palaverissa tms. Tee miehelle selväksi että hidastelu ärsyttää, alkaa kuitenkin ajan mittaan ärsyttämään vielä enemmän!
että ois kiva saada vastaus tekstariin nopeammin... Ihmeellinen suhde jos ei tollasesta asiasta voi sanoa. Ootteko kauan seurustelleet?
seurusteltu ja kyllä tosta varmaan voi sanoakin, ei sillä. Mutta ajattelin vaan kysyä, onko muilla samanlaisia hitaita miehiä....ap
Itselläni ei aina ole kännykkä edes mukana. Saatan käydä tauolla katsomassa ja vastaan jos ehdin. Ei työpaikoilla katsota hyvällä oman kännykän käyttöä.
Mutta minulla itselläni ei ole tapana lähetellä yksityistekstareita kesken työpäivän, ellei ole jostain kiireellisestä kyse (nuo viikonloppusuunnitelmat eivät minun mielestäni ole, kun ei kerran ole tästä päivästä kyse).
Työnantajan puolesta varmasti olisi ok, mutta itse en tykkää.
Vastaa parin tunnin sisällä yleensä. Erittäin akuuttiin asiaan lyhyesti heti yleensä, vaikka olisi kiire töissäkin.
Minä kyllä laittaisin toisen viestin perään jo tässä vaiheessa noin monen tunnin jälkeen, nyt kun iltakin on jo käsillä, esimerkiksi, että jos et tiedä vielä, niin menen sitten yksin ystävieni kanssa XXX:ään tänään, tavataako huomenna?