Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö 7 viikossa jo tietää, haluaako seurustella vakavasti?

Vierailija
22.10.2010 |

Jos siis serustellaan jo, mutta pitäisikö jo tietää, onko suhde sellainen, että sen haluaa jatkuvan loppuelämän? Ja missä ajassa se PITÄISI tietää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiedät että hän haluaa samanlaista elämää kanssasi. Että on samansuuntaisia haaveita. Tietysti ihminen muuttuu vuosienkin myötä, mutta kannattaa ottaa selville mitä hän elämältään tahtoo ja haluatko samanlaista elämää vai ihan jotain muuta. Jos toinen vaikka haluaa lapsia ja toinen ei, niin eihän siitä mitään tule.

Vierailija
2/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka usein tavanneet? Ehtiikö 7 viikossa rakastua toiseen, todeliseen persoonaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tuossa ajassa nyt on ihan oma itsensä. Mutta sen nyt ehkä tietää onko kiinnostunut tutustumaan paremmin.

Ei koskaan voi olla tulevaisuudesta varma. Voi vaikka 10 vuoden jälkeen alkaa ällöttää.

Vierailija
4/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n kuukauden ennen tuota seurustelua. Tavanneet 2-4 kertaa viikossa, yhteydessä olleet tavalla tai toisella kuitenkin joka päivä. ap

Vierailija
5/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuitenkin ihmisestä. Olin jo toisella kierroksella, joten minulle oli aika selvää, mitä etsin. En etsinyt tiettyjä henkilökohtaisia ominaisuuksia ihmisestä, vaan kykyä ylläpitää sellaista suhdetta, jonka halusin. Tunnistin aika pian, että tässä on nyt sellainen suhde, joka tekee minut onnelliseksi ja jota kannattaa jatkaa. Aiemmin olin ollut todella hidas sitoutumaan.

Vierailija
6/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rakastuu ei järjen ääni puhu. ehkä et ole rakastunt jos olet epävarma?

Vierailija
7/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns "aikuista" ihmistä, joilla ikävä suhdehistoria ja erot taustalla, joten molemmat ollaan tosi varovaisia. Tässä iässä rakastutaan (minä 36 v ja mies 41 v) pikkuhiljaa kuulemma. Mutta missä ajassa se "pitäisi" tietää, eikö 7 viikossa jo jotain pitäisi alkaa valjeta? ap

Vierailija
8/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ajassa voi oppia toisesta sen verran että onko kiinnostusta edes alkajaisiksi, onko mitään yhteistä. Esim. jos itse on ns. kaupunki-ihminen, tykkää käydä leffassa, baarissa, shoppailla ja toinen onkin maalla viihtyvä ihminen joka inhoaa leffassa, baarissa ja kaupassa käyntiä. Jos kummallakaan ei ole minkäänlaista kiinnostusta toisen juttuihin, noin 2-3kk sisällä se kuivuu kokoon.

Muutaman kuukauden yhdessäASUMISEN jälkeen voi lopullisesti tietää että onko tämä se henkilö jota jaksaa katsoa pitkäänkin. Vaikka kuinka olisi samanlaiset harrastukset ja muutenkin samantyyppiset ajatukset tulevaisuudesta (lapsista yms), ei sitä loppujen lopuksi tiedä ennenkuin on asunut toisen kanssa. Vasta sitten voi sanoa tuntevansa toisen niin hyvin, että pystyy päättämään.

Näin ainakin minä ajattelen, pohjautuen omiin kokemuksiin...