Jos on tummempaan sävyyn hieman taittuvat maantienväriset hiukset ja ihan vaaleat kulmakarvat
kannattaa vetää vaaleita raitoja eli yleisilme vaaleaksi vaiko sitten jotain ruskeaa sävyä?
Kommentit (5)
mikähän on ruotsalaisen näköinen sävy..?
Ja tosiaan joo, ei ole laisinkaan kulmakarvoja minulla, vaikka tukka ei tosiaan mikään platina ole.
kerran ja tulos oli tosi luonnoton, vaikka oli vaalea sävy niissä. Tulee jotenkin tosi meikatun näköiseksi.
ostamaan oikean värinen kulmakynä ja pyydä näyttämään miten sillä saadaan kivat kulmat. Niitä on muitakin värisävyjä kuin musta.
Olen itsekin ihan väritön kulmista, enkä missään tapauksessa menisi kulmiani värjäämään, koska lopputulos ei toimi. Kulmakynä sen sijaan toimii.
Sun omat hiukset taittuvat kesäisin vaaleaan, eikö? Ruotsalainen blondi on kahden sävyn sekoitus eli jos kampaajalla haluat niin pyydä sävyjä 10-2 (viileä sävy) ja 10-0 (kirkkaan vaalea). Jos haluat itse värjätä kotona, niin osta Loreal Preferancen väri tuhkanvaalea (10-1). Sävyn nimi on Helsinki. Sillä ainakin itse saan tosi kauniin vaaleat hiukset.
laita raidoilla sellanen "ruotsalaisen" näköinen sävy.