Mä olen kuulemma muuten hyvä vaimo mutta
yksi huono puoli mussa on; mä en leivo. Näin avautui mies mulle tänään ja aivan oikeassa on, mä en ikinä leivo pullaa. Joskus jotain piirakoita tai kakkuja mutta meillä ei ole jatkuvasti pakasteessa pullaa.
Kysyin mieheltä että koska ollaan 2000-luvulla ja hän niin pullaa kaipaa, onko hän tullut ajatelleksi että vois ihan itse leipoa sitä pullaa))
Kommentit (12)
en mäkään koskaan leivo, mun lapsi ja mä ollaan ylipainoisia, meillä on jatkuva dieetti päällä, sen takia en leivo, mutta vastapaistettu pulla ja kylmä maito on kyllä hyvää...
Leivo nyt joskus edes kerran, niin olet täydellinen vaimo. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
Minäkin tykkään kun mies on opetellut vaihtamaan renkaat ja tekemään muita ns. miesten juttuja, vaikka hän ei ollut niitä tehnyt ennen kuin mentiin yhteen.
edelleen odotetaan, että naiset on jotain kotitalousihmisiä vaikka samalla pitäisi revetä kaikkeen muuhunkin.
Meillä leivotaan pullat usein yhdessä ja muita leivonnaisia tekee molemmat erikseen. Sanomiehelles samat sanat, että muuten oot hyvä mies, mutta ku et leivo! ;)
se nyt vaan on tylsää. tyttäreni puolestaan tykkää leipoa pullaa, ja miehen lempi"leivonnainen" on pulla. Jos tytär ei leivo, on mies onneksi hoksannut että pullaa saa myös pakasteltaasta. Ja on tuo joskus itsekin pullaa leiponut, enää ei ilmeisesti viitsi.
tykkään leipomisesta mutta vihaan pullien vääntämistä. Tai ehkä voisin tykätäkin mutta en vain osaa! Pari hassua kertaa mitä oon yrittäny oli tuloksena kivikova, kiinteä köntti tai jotain muuta vastaavaa. En vissin osaa vaivata taikinaa kunnolla tai sitten oon aina laittanu liikaa jauhoja. Muuten olen oikea himoleipoja ja kakkuja tai pikkuherkkuja teen tämän tästä...
Kun voitelee (tai lapset) ja ripottelee sokeria itse päälle niin menee täydestä myös naapureihin ;).
Itse en ryhdy pullaa vääntämään muutoin.
kerran viikossa. Taivaallisia! Itse en osaa leipoa en sitten yhtään.
Pullaa tai mitään muutakaan. Mutta se ei ole huono puoli. Eli olen täydellinen! :)
On raakapakasteita, joista saat ihanan pullantuoksun. Sitten on esim. Finduksen loistavat kierrepullat, jotka mikroon ja menoksi.
Ei tarvii leipoa pullaa!
Olisin mä voinu sanoa sille että voin sitten jättää nuo "miesten" työt ja alkaa leipoo pullaa. Mutta kun se ei riitä, mun pitäis olla risteytys nykyajan monitoiminaista ja hänen äitiään jolla aina on pullaa. Tosin anoppi ei sitten paljon muuta ole tehnytkään, onneksi pullaa riittää
Valitettavasti kaikkee ei voi saada =)