Läppärin asetuksissa hämminkiä? Help!
Mun Hp - läppärini takkuilee: kesken surffailun napsahtaa välillä offline-tila päälle. Ja juu, osaan siis klikata ko. palkkia työkalut - osiossa, joten siitä ei ole nyt kysymys.
Vaan jos kone on päällä niin, että sama sivu on näkyvissä selailematta pitempään, offline-tila tulee päälle. Samoin joillain tietyillä sivuilla heti. Mistä helkkarista saan tuon loppumaan, helppiä, kiitos!
Kommentit (7)
Minun kone teki sitä, vaati ihan buuttauksen eli tyhjennyksen ja uudelleen asennuksen, koska alkoi tekemään sitä myös verkkokaapelilla. Ja mulla siis meni netti offline tilaan, kone toimi muuten.
pätkiikö nettiyhteys? Se voisi selittää ton offline-tilaan menon. Onko suojausasetukset liian "tiukat".
tätä on nyt jatkunut parisen kuukautta. Kypsää...
multa joskus netti hidastui ja alkoi katkeilla. soitin nettipalvelun tarjoajalle, joka sitten kuulemma 'buuttasi uudelleen koko taloyhtiön liittymän' - tai jotain sinnepäin. en muista ihan tarkkoja sanoja: pointti oli silti se, että vika oli nettiyhteyden tarjoajan laitteistoissa. korjasivat, ja sillähän se ongelma sitten katosikin. ei varmaan tee pahaa soittaa omalle palveluntarjoajalle ja pyytää tsekkaamaan, että kaikki on kunnossa.
nyt kertoisit vähän tarkemmin, että meneekö se sun kone offlinetilaan vai mikä?
Oon koko ajan ihan offline:)
Eikun siis kun käyttää nettiä, netti menee offline-tilaan, mutta muutoin läppärin omia ohjelmia käyttäessä ei mitään ongelmaa. Tämän tarkemin en osaa kakkoselle rautalangasta vääntää:/