Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läppärin asetuksissa hämminkiä? Help!

Vierailija
21.10.2010 |

Mun Hp - läppärini takkuilee: kesken surffailun napsahtaa välillä offline-tila päälle. Ja juu, osaan siis klikata ko. palkkia työkalut - osiossa, joten siitä ei ole nyt kysymys.

Vaan jos kone on päällä niin, että sama sivu on näkyvissä selailematta pitempään, offline-tila tulee päälle. Samoin joillain tietyillä sivuilla heti. Mistä helkkarista saan tuon loppumaan, helppiä, kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko ajan ihan offline:)

Eikun siis kun käyttää nettiä, netti menee offline-tilaan, mutta muutoin läppärin omia ohjelmia käyttäessä ei mitään ongelmaa. Tämän tarkemin en osaa kakkoselle rautalangasta vääntää:/

Vierailija
2/7 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kone teki sitä, vaati ihan buuttauksen eli tyhjennyksen ja uudelleen asennuksen, koska alkoi tekemään sitä myös verkkokaapelilla. Ja mulla siis meni netti offline tilaan, kone toimi muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätkiikö nettiyhteys? Se voisi selittää ton offline-tilaan menon. Onko suojausasetukset liian "tiukat".

Vierailija
4/7 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä on nyt jatkunut parisen kuukautta. Kypsää...

Vierailija
5/7 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa joskus netti hidastui ja alkoi katkeilla. soitin nettipalvelun tarjoajalle, joka sitten kuulemma 'buuttasi uudelleen koko taloyhtiön liittymän' - tai jotain sinnepäin. en muista ihan tarkkoja sanoja: pointti oli silti se, että vika oli nettiyhteyden tarjoajan laitteistoissa. korjasivat, ja sillähän se ongelma sitten katosikin. ei varmaan tee pahaa soittaa omalle palveluntarjoajalle ja pyytää tsekkaamaan, että kaikki on kunnossa.

Vierailija
6/7 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa olla näin avuton...

Vierailija
7/7 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kertoisit vähän tarkemmin, että meneekö se sun kone offlinetilaan vai mikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi