Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin raivostuttaa, mihin tää maailma on menossa?!

Vierailija
20.10.2010 |

Kaaduin tänään valo-ohjatulla suojatiellä vihreän palaessa niin pahasti, etten päässyt omin avuin ylös. Valot ehtivät vaihtua ennen kuin pääsin avustettuna pois tieltä. Ja mitä tekevät autoilijat: alkavat TÖÖTÄTÄ ja tehdä autoilla sitä murisevaa ääntä! Kyllä on ihmisillä kiire jos ei jaksa sen verran odottaa että kaatunut pääsee alta pois.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet autoilijat ajattelevat vain omaa napaansa. Ainakin ukot isoissa bemareissaan

Vierailija
2/7 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto mitä käytöstä :(

Kuulostaa pelottavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet autoilijat ajattelevat vain omaa napaansa. Ainakin ukot isoissa bemareissaan

pelkään kännykkään kälättäviä ämmiä pikkuautoissaan. Ne voivat tehdä aivan mitä tahansa.

Vierailija
4/7 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti ihiset sais välillä vähän pysähtyä miettimään

Vierailija
5/7 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa tosiaan. Itsellä vähän samantyylisiä kokemuksia. Toivon mukaan et satuttanut itseäsi pahemmin

Vierailija
6/7 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sentään sait apua ylös nousemiseen. Ikävää kerta toisensa jälkeen tajuta ihmisten välinpitämättömyys, voi helkkari. :(

Vierailija
7/7 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis käyttivät moottoreita vai ?

No joka tapauksessa hyvä, että joku kuitenkin tuli sua auttamaan eikä kukaan sentään päälle ajanut.

Itse meinasin jäädä suojatiellä auton alle pari päivää sitten kun lähdin ylittämään tietä vihreän valon palaessa mutta joku autoilija päätti vaan vielä ajaa siitä silti. Hyvä, että vielä vilkaisin silmäkulmasta sinne päin, muuten olisin jäänyt alle.

Liikenteessä saa olla TODELLA varovainen nykyisin. Myös jos on itse ratin takana.

Viimeksi eilen ihmettelin kun ihmiset eivät voi käyttää HEIJASTIMIA!

Ei niitä mustia hahmoja pimeällä vesisateella meinaa nähdä ollenkaan kun tien pintakin heijastaa.