Voisitko ystävystyä päälle 30v naisen kanssa joka
lukee seiskaa ja cosmopolitania ja jolla on bb 24/7?
Kommentit (12)
ehkä, mutta nuo eivät sitä ystävyyttä kyllä edistä. Jos tyypistä löytyy muitakin puolia, niin mikä ettei, mutta jos tuo on edustava otos hänen ajatusmaailmastaan, niin ei tule toimimaan.
Voihan sillä ihmisellä olla jotain fiksujakin harrastuksia. Käynhän minäkin silloin tällöin AV:lla, vaikka minulla on parempaakin tekemistä. : )
En ainakaan lähtökohtaisesti aravota tuttujani sen perusteella, mitä he lukevat tai katsovat.
En ainakaan lähtökohtaisesti aravota tuttujani sen perusteella, mitä he lukevat tai katsovat.
mitä hän lukee tai katsoo. Se kertoo hänen arvomaailmastaan, kiinnostuksen kohteistaan, älyllisestä tasosta, harrastuksista ja niin edelleen. Joten on myönnettävä, että seiskan ja bb24/7 säännöllinen seuraaja tuskin olisi sitä lajia ihminen, jonka kanssa minulla syntyisi sielujen sympatiaa. Toki voisi ajatella, että seiskaa lukisi esim satunnaisesti takeawaypitsaa odotellessa ja muuten sit jotain vähän "pitkäjänteisempää" ja yleisemmällä yhteiskunnallisella tasolla liikkuvaa niin silloin siitä muusta ehkä kuitenkin löytyisi meille jotain yhteistäkin.
mukava, älykäs ja huumorintajuinen.
Mutta ne ovat vastapainoa hänen työlleen ja opiskelulleen ja lapsenhoidolleen
Ei siis kerro mitään sen enempää ihmisestä kuin sekään, jos nyt joskus kampaajalla lukaisee seiskan tai pari.
todellakin lukee Seiskaa ja takavuosina otti BB 24/7 -kanavankin. Ja on hyvässä ammatissa (esimiesasema ja akat. koulutus), sivistynyt ja huumorintajuinen ihminen. Osaa nauraa itselleen ja ottaa rennosti. Hänen kanssaan on ihan mukava jutella, kun voi oikeasti puhua Seiska-juttujakin ja taivastella BB:tä.
Itsekin innostun ajoittain seuraamaan hömppäpömppää. Ei se tee minusta sivistymätöntä tai typerää. Luen todella paljon ja seuraan virkeänä maailmaa, enkä sulje pois myöskään hömppäuutisia. Pilke silmäkulmassa niitä pitää lukea.:) Miksi te otatte itsenne niin vakavasti?
hän on mukava ja hyvää seuraa niin voisin
Itse olen tilannut jopa joskus tarjous-Seiskan ja ei se mitenkään estä, etten voi lukea samalla jotain "pitkäjänteisempää ja yleisemmällä yhteiskunnallisella tasolla liikkuvaa". On kovin suppeaa ajatella, ettei ihminen voi olla kiinnostunut monista asioista ja ei kai Seiskaa vakavasti kukaan otakaan. Esimerkiksi pärjäisin missä tahansa tietokilpailussa tai yhteiskunnallisessa keskustelussa asiantuntijoiden kanssa hienosti, vaikka tiedänkin Tuksun kengänkoon.:) Pikemmin koen omana etunani elämässä juuri sen, että olen kiinnostnut kaikesta ympärilläni.
mitä hän lukee tai katsoo. Se kertoo hänen arvomaailmastaan, kiinnostuksen kohteistaan, älyllisestä tasosta, harrastuksista ja niin edelleen. Joten on myönnettävä, että seiskan ja bb24/7 säännöllinen seuraaja tuskin olisi sitä lajia ihminen, jonka kanssa minulla syntyisi sielujen sympatiaa. Toki voisi ajatella, että seiskaa lukisi esim satunnaisesti takeawaypitsaa odotellessa ja muuten sit jotain vähän "pitkäjänteisempää" ja yleisemmällä yhteiskunnallisella tasolla liikkuvaa niin silloin siitä muusta ehkä kuitenkin löytyisi meille jotain yhteistäkin.
Itse olen tilannut jopa joskus tarjous-Seiskan ja ei se mitenkään estä, etten voi lukea samalla jotain "pitkäjänteisempää ja yleisemmällä yhteiskunnallisella tasolla liikkuvaa". On kovin suppeaa ajatella, ettei ihminen voi olla kiinnostunut monista asioista ja ei kai Seiskaa vakavasti kukaan otakaan. Esimerkiksi pärjäisin missä tahansa tietokilpailussa tai yhteiskunnallisessa keskustelussa asiantuntijoiden kanssa hienosti, vaikka tiedänkin Tuksun kengänkoon.:) Pikemmin koen omana etunani elämässä juuri sen, että olen kiinnostnut kaikesta ympärilläni.
seiskan ja bb:n rinnalla. Mutta sanon silti, että minulla ei ole paljonkaan yhteistä sellaisen ihmisen kanssa, joka kiinnostuu noista, mielestäni vastenmielisistä asioista. Minulla on ihan yhtä suuri oikeus pitää niitä vastenmielisinä kuin teillä "kivana vastapainona". Minä olen itsekin kiinnostunut "monista asioista", mutta nuo vain eivät kuulu siihen joukkoon. Ja on todennäköisestä, että vaikka meillä sitten olisikin jotain yhteistä, me olisimme siitäkin niin eri mieltä tai arvottaisimme sitä niin toisin, ettei siitä yhteisestäkään riittäisi meille puhuttavaa. En edes tarkoita, että ystävän kanssa pitäisi olla samaa mieltä - mutta joku yhteinen perusta kuitenkin pitäisi voida olla.
t se jota aikaisempi lainasi, numero unohtui.
Kai hän muutakin tekee kuin katsoo bb.tä ja lukee seiskaa.
Enemmän merkitsee arvopohja ja sisäinen ja henkinen olemus.