Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30v meni ja lopultakin perhepäivähoitajat

Vierailija
20.10.2010 |

kuuluvat työaikalainpiiriin.

Uskomattoman hienoa, vaikka kestikin!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin vaikka että on normaalit lomat (eikä niin kuin meillä, että on kuukauden kesäloma ja viikon hiihtoloma ja viikon syysloma ja tietysti joululoma ja... kun siis KAIKILLAhan ne nyt on, ja jos meillä ei ole niin olemme huonoja vanhempia jotka haluavat vain lomailla ilman lastaan. Ja siis lomathan on palkallisia, miten niin ette muka maksa hoitomaksua niiden ajalta?)

Vierailija
2/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipas sekavaa :)

Meillä siis kävi niin, että itsellämme ei ollut kovin pitkiä lomia (uudet työpaikat, otettiin kyllä palkatontakin), mutta pph halusi pitää palkallisena kaikki em. lomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipas sekavaa :)

Meillä siis kävi niin, että itsellämme ei ollut kovin pitkiä lomia (uudet työpaikat, otettiin kyllä palkatontakin), mutta pph halusi pitää palkallisena kaikki em. lomat.

halus teiltä palkan lomansa ajalta vai?

Minulla ei ainakaan ole muita lomia kuin kesä- ja talviloma, lapsilla sitten toki on kaikki mahdolliset.

Vierailija
4/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin paljon lomia. Opettajat taitavat olla ainoa ammattikunta jolla menee noin.

En olisi maksanut jos oma lapsi olisi ollut hoidossa.

Vierailija
5/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetullut uudistus!

Vierailija
6/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis yrittäjänä toimiva pph oli sitä mieltä, että hänelle _kuuluu_ kuukauden kesäloma, hiihtoloma jne. jne. koska "kaikillahan ne on". Ja oletti ilman muuta että me maksetaan silti hoitomaksut, koska "ne on mun palkka ja ettehän tekään palkatonta lomaa pidä". Paitsi että pidettiin eikä silti ollut noin paljon lomia.

Tiukkasanaisen keskustelun jälkeen suostui sopimaan maksuista (tehtiin kompromissi, molemmat pitkin hampain), mutta sain kyllä tuntea olevani huono äiti ja sitäpaitsi riistäjä.

tulipas sekavaa :) Meillä siis kävi niin, että itsellämme ei ollut kovin pitkiä lomia (uudet työpaikat, otettiin kyllä palkatontakin), mutta pph halusi pitää palkallisena kaikki em. lomat.

halus teiltä palkan lomansa ajalta vai? Minulla ei ainakaan ole muita lomia kuin kesä- ja talviloma, lapsilla sitten toki on kaikki mahdolliset.

Vierailija
7/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi mä oon onnellinen. Joko tulee lisää liksaa tai lisää vapaata. Työpäiväthän meillä ei mihinkään lyhene.

Vierailija
8/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teen sellaista 8h20 normaalisti, eli aina on vajaat päivät. Niitä sitten paikkailen käymällä päiväkodeissa aina sillon tällön. Poistuupahan tuo päiväkodeissa ramppaaminen.

Toivotaan vaan, että kunta haluaa silti pitää pph:t, etteivät vaan ostaisi sitten palveluita yksityisiltä päiväkodeilta, ettei tartteisi maksaa ylityökorvauksia..

Vierailija
9/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto olisi se, että joka kuukausi ottaisin heiltä isomman maksun, ja se kattaisi loma-ajan palkkani.

Loma-ajalta vanhempien osuudesta luonnollisesti vähennetään kulukorvaus, tosin kaikki eivät niin tee.

siis yrittäjänä toimiva pph oli sitä mieltä, että hänelle _kuuluu_ kuukauden kesäloma, hiihtoloma jne. jne. koska "kaikillahan ne on". Ja oletti ilman muuta että me maksetaan silti hoitomaksut, koska "ne on mun palkka ja ettehän tekään palkatonta lomaa pidä". Paitsi että pidettiin eikä silti ollut noin paljon lomia.

Tiukkasanaisen keskustelun jälkeen suostui sopimaan maksuista (tehtiin kompromissi, molemmat pitkin hampain), mutta sain kyllä tuntea olevani huono äiti ja sitäpaitsi riistäjä.

tulipas sekavaa :) Meillä siis kävi niin, että itsellämme ei ollut kovin pitkiä lomia (uudet työpaikat, otettiin kyllä palkatontakin), mutta pph halusi pitää palkallisena kaikki em. lomat.

halus teiltä palkan lomansa ajalta vai? Minulla ei ainakaan ole muita lomia kuin kesä- ja talviloma, lapsilla sitten toki on kaikki mahdolliset.

Vierailija
10/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksityinen pph piti aina kuukauden kesäloman ja viikon talviloman ja me maksettiin siitä ajasta ihan normaalisti. Ei mulle tullu mieleenkään että olisin vähentänyt maksuissa.

Eikö toi sitten muka kuulu normaalisti? Kyllä mun mielestä pitäisi.