Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kotiäiti! julkaisetko fb:ssa jatkuvasti jotain mitä olet tehnyt päivän mittaan

Vierailija
20.10.2010 |

tai jotain lapsista? ra-sit-ta-vaa!!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla onnistunut fb-päivittäjä koska päivitän 1-4 kertaa kuussa ja aina saan pitkän liudan kommentteja. Eli en ikävystytä ihmisiä hengiltä.

Kyllä silti minusta saa päivittäin päivittää statustaan. Minun kotiäitielämässä vaan ei riitä kerrottavaa ihan joka päivälle tai viikolle. Ja vaikka ei mua haittaa jonkun pullanleivontapäivitykset niin itse en kehtaisi raportoida niitä jatkuvasti itsestäni.

Vierailija
2/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tänään meidän vili ja vertti leikki ulkona 2 tuntia! kyllä nyt maistuu äidin lihapullat :)) " ja taas huomenna jotain turhaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin kotiäiti, vielä muutama kuukausi sitten, päivittelin kyllä myös kotijuttujakin. Ja asioita lapsista. Mutta kotiäidiksi minulla tuntui olevan myös terveessä määrin "muutakin elämää", kaksi harrastusta ja joitain ns. projekteja, joista päivittelin myös.

Ja joskus päivitin tahallni asiaa lapsista, etteivät hyvän päivän tutut luulisi, että olisin unohtanut lapseni arjesta. Semmoisia kommentteja olen nimittäin kahvipöydissä kuullut.. :S

Vierailija
4/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrin laittamaan jotain "oivalluksia", tärkeämpiä tiedonantoja, hauskoja juttuja tms. Joskus tulee myöskin purkauduttua väsymyksestä tai muusta täysin persiilleen menneistä jutuista.

Vierailija
5/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olishan se erikoista, jos en laittais myös jotain lapseen liittyvää kun hän on kuitenkin tärkein asia elämässäni.

Vierailija
6/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikkein ärsyttävimpiä avauksia! Mulla on yksi sellainen kaveri. Argh.

Vierailija
7/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään muuta elämää kuin lapset ja kodinhoito. mikäs siinä mutta joka päivä päivittää että "ruoka sitä sitä tehty" "lapset tehneet väritystehtäviä" jne. sitten varmaan odottaa innolla että joku painaa tykkää

Vierailija
8/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on minullakin tuttavia siellä jotka julkaisevat ihan kaiken. Muutkin kuin kotiäidit :)

Mutta antaa julkaista. Miksi se rasittaa sinua? Jos oikein ottaa päähän niin piilota hänen julkaisut :)

Vierailija
9/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään laitoin:

-heräsin klo 6 kellon soittoon

-hampaita pesemässä

-suihkussa, aaah fa:n uusi suihkusaippua on ihanaaaaaaa!!!

Vierailija
10/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt kahvi tippumaan ja sitten roskapussia viemään".

"Ruoka uunissa ja lapset pikkukakkosen ääressä, IHANUUTTA!"

Vierailija
11/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hauskoja juttuja/ tapauksia joita lasten kanssa on käyny tms. tykkään siis katsella kuvia lapsista ja lukea juttuja mutta kohtuus kaikessa.

Rasittaa lukea ihan kaikki ja vielä sellaiseen sävyyn että "olenpas minä ahkera/hyvä äiti" ei mitään kateutta ole ilmassa itsekkin olen kotiäiti ja joka päivä liikutaan paljon lasten kanssa teen ruokaa ja siivoan. en silti päivittele "oltiin monta tuntia puistossa kullanmurujen kanssa ja oli niin ihanaa" "pyöräytinpäs tuossa 2l pullataikinasta lämpimäisiä. Kyllä lapsille maistuu itsetehty nisu" jne. tuo sävy on niiiin rasittava!

Vierailija
12/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvii kenenkään kyllästyä tähän pieneen ympyrään, missä tämä elämä väistämättä tällä hetkellä kiertää. =0)

Uuh aah, mannapuuro valmis, kohta Necciina alkaakin syömään. Otettiin Nipsu-lusikka, se onkin Necciinan suosikki! Puuron jälkeen Necciina varmaankin kakkaa kuten yleensä, pyllyn pesun jälkeen mennäänkin päikkäreille.. Necciina pukeutuu tänään roosaan ja valkoiseen.. Aah...

Vierailija
13/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naurut sain, kiitos :D

Vierailija
14/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa rasittua, mutta joskus huvittaa. Kaikki on aina niin ihanaa joka päivä. Oli taas niin kiva pyörälenkki tai metsäretki, illalla saunaan ja korvapuustithan jo tuoksuu uunissa. :D

Yrittää varmaan esittää jotain superäitiä, mutta lähinnä tuosta saa aika tylsän ja epänormaalin kuvan :D

tai hauskoja juttuja/ tapauksia joita lasten kanssa on käyny tms. tykkään siis katsella kuvia lapsista ja lukea juttuja mutta kohtuus kaikessa.

Rasittaa lukea ihan kaikki ja vielä sellaiseen sävyyn että "olenpas minä ahkera/hyvä äiti" ei mitään kateutta ole ilmassa itsekkin olen kotiäiti ja joka päivä liikutaan paljon lasten kanssa teen ruokaa ja siivoan. en silti päivittele "oltiin monta tuntia puistossa kullanmurujen kanssa ja oli niin ihanaa" "pyöräytinpäs tuossa 2l pullataikinasta lämpimäisiä. Kyllä lapsille maistuu itsetehty nisu" jne. tuo sävy on niiiin rasittava!

Vierailija
15/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaile ohi. Ihmeen paljon on ihmisiä jotka ärsyyntyy erittäin helposti pienistäkin asioista.

Ainiin, en päivittele arjen askareita itse. Muutenkin aika harvoin mitään siinne kirjoittelen. Fb on mulle ku mese ja sähköposti. Tosi vähän tulee noita muita käytettyä nykyään.

Vierailija
16/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
17/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidät, jotka päivittävät epäkiinnostavilla asioilla - kuten lasten sanomiset/ muut vitsikkäät nasautukset/ omat unensa tai valittavat jatkuvasti joko väsymystään, sairauttaan tai mikä pahinta: vitutustaan - laitan näkymättömiin tai joskus deletoin heidät kaverilistaltani ihan kokonaan.

Mitä tekee ihmisellä "kaverinaan", jos hän on virtuaalisestikin niin rasittava, ettei kestä lukea edes paria riviä hänen elämästään?

Vierailija
18/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidät, jotka päivittävät epäkiinnostavilla asioilla - kuten lasten sanomiset/ muut vitsikkäät nasautukset/ omat unensa tai valittavat jatkuvasti joko väsymystään, sairauttaan tai mikä pahinta: vitutustaan - laitan näkymättömiin tai joskus deletoin heidät kaverilistaltani ihan kokonaan.

Mitä tekee ihmisellä "kaverinaan", jos hän on virtuaalisestikin niin rasittava, ettei kestä lukea edes paria riviä hänen elämästään?

Vierailija
19/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää Facebookissa enkä ole kotiäiti, mutta eikö siellä ole tarkoituskin kertoa omista tekemisistään? Jos teitä noin risoo toisten päivitykset, niin blokatkaa ne. Vituttaa tuollaiset Facebookista marisijat.

Vierailija
20/24 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa JOKA PÄIVÄ tyyliin : "zumba ja 10km lenkki takana" ja sitten aina SYDÄN SYDÄN SYDÄN tai / "uusilla juoksuhousuilla keimailee pikkuisen enemmän" SYDÄN SYDÄN SYDÄN

tai sitten toinen linja on: " kahta en vaihda" SYDÄN SYDÄN - ja tällä tarkoittaa miestään ja lastaan tai sitten / " mulla on maailman ihanimmat pojat" SYDÄN SYDÄN SYDÄN

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän