Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisko joku valottaa miljonääri äideistä

Vierailija
20.10.2010 |

että ketä ne niiden miehet ovat?? Suomalaisia vai espanjalaisia vaiko kenties jostai muualta? Ja ovatko siis tavallisia suomalaisia jotka naineet rahakkaan ukon?

mun mielestä eivät ole kauniita vaan epäluonnollisen näköisiä. varsinkin se blondi jolla ei otsa koskaan liiku :) eivätkä koskaan näytä hoitavan lapsiaan. luulin tuon nimen perusteella että siinä näytetään mitä puuhailevat lasten ja perheen kanssa mutta ei. vaan shoppaillaan kahdestaan ja pelataan golffia...TYLSÄÄ!!! Mua ei kiinnosta yhtään vaatteet ja juhlat niin eihän tuota jaksa töllöttää...silti ihmetyttää että ketä ne oikeen on!!

niin ja jos asuneet jo kauan espanjassa niin aika noloa etteivät osaa edes shoppaillessa käyttää maan kieltä!! aikaa kyllä riittäis opiskella!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla ja ei tarvitsisi töitä tehdä, niin kyllä minäkin golfia pelaisin aina kun vaan ehtisin. Ja englannilla pärjää melkein missä vaan, ei meitä kaikkia kiinnosta vieraat kielet. Itse saattaisin latinaa opiskella omaksi iloksi, mutta eipä sillä kielellä paljon shoppailtaisi...

Vierailija
2/6 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ne niiden miehet on? Eikös sillä tummalla ole nyt joku rikas mies. Mutta entäs mistä se vaalea ne rahansa saa, kun on sinkku? Onko ollut jonkun rikkaan kanssa naimisissa ja saa nyt elatusmaksuja, vai mitä? Miksei ohjelmassa kerrota enemmän taustoista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt palstan opit väliin.

Se vaalee oli naimisissa jonkun venekauppiaan (suomalainen) kanssa, mutta kauppias kuoli kesällä. Nyt se on siis leski, mutta ei ohjelman aikana.

Ja se tumma on kimpassa jonkun venäläisen kans, mutta ne kaksospojat on aiemmasta suhteesta.

Vierailija
4/6 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos vielä olisi kodin- ja lastenhoitajat niin harrastaisin jotain mutta en kyllä jaksaisi joka päivä vaan shoppailla tms. Ja tekisin jotain mukavaa lasten kanssa myös. Ja jos sinne olisin tullut jäädäkseni niin tottakai opettelisin espanjaa ja lapset myös. Varmasti merkkiliikkeissä myyjät osaa englantia mutta itse kun espanjassa olin lomalla niin eipä kovin moni osannut!! Espanja on yksi puhutuimmista kielistä maailmassa joten eipä siitä mitään haittaa ole jos sitä taitaa. terv ap

Vierailija
5/6 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos vielä olisi kodin- ja lastenhoitajat niin harrastaisin jotain mutta en kyllä jaksaisi joka päivä vaan shoppailla tms. Ja tekisin jotain mukavaa lasten kanssa myös. Ja jos sinne olisin tullut jäädäkseni niin tottakai opettelisin espanjaa ja lapset myös. Varmasti merkkiliikkeissä myyjät osaa englantia mutta itse kun espanjassa olin lomalla niin eipä kovin moni osannut!! Espanja on yksi puhutuimmista kielistä maailmassa joten eipä siitä mitään haittaa ole jos sitä taitaa. terv ap

välttämättä samoista asioista kuin sinä, tuliko se jotenkin yllätyksena?

Vierailija
6/6 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en tarkoittanut että niiden mammojen tulisi tehdä sitä mitä mä tekisin! Vaan ihmettelin ketä he ovat, mistä rahat tulleet jne. Samoin ihmettelen sitä sarjan nimeä joka viittaa perhe-elämään kun kuitenkaan perhettä ja lapsiakaan ei näytetä joten nimeksi sopisi miljonääri naiset Nina ja Maria. Ja edelleen musta on hassua että he eivät osaa ilmeisesti yhtään espanjaa! ap