Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täysin eri rytmit pariskunnalla?

Vierailija
19.10.2010 |

Eli itse olen illanvirkku ja miesystävä puolestaan illantorkku. Lasten takia tapaamisetkin sopisivat luonani ainoastaan illan pimeinä tunteina, siinä klo 22-23 jälkeen mutta mies menee nukkumaan jo yhdeksältä. Ollaan sen verran tuore pari ettei julkiseurustella vielä. Mikä siis eteen? Tai onko mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudestakaan odotettavissa mitään ruusuilla tanssimista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jatkossakaan. Molemmat joutuvat joustamaan.

Mä heräilin ennen mielellään 4.30 aamulla ja olin sängyssä viimeistään klo 22, normaalisti siis. Ekan raskauden jaksoin vielä niin, mutta lapsen rytmit sekoitti mun pakan - krooninen väsymys vaivannut sen jälkeen. Nykyisin nukun yleensä varttia vaille seitsemään ja valvon miehen kanssa usein yhteentoista - tosin hän saattaa valvoa vielä pidempään.

Mies taas yleensä lähti töihin yhdeksän maissa ja valvoi puoleen yöhön, nykyisin saattaa joskus jopa mennä nukkumaan jo klo 21 (myös hänellä univajetta) ja heräilee yleensä kanssa siinä seitsemän maissa, viimeistään kahdeksalta, arkena siis.

Vierailija
2/2 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä meen töihin puol kasiin ja herään kuudelta.. mies menee töihin kahteen ja tulee kotiin klo 22.. mä klo 16.30.. että se siitä yhteisestä ajasta.. menen nukkuu klo 23 ja mies klo 02..

eipähän tuu kyllästyttyä toisiinsa.. onneks on välillä yhteisiä vapaita.. ei siis normia 2 vp viikossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla