Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko aikusille sukulaisille ja ystäville joululahjoja? Miksi?

Vierailija
19.10.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ilahduttaa heitä.

Vierailija
2/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun hekin ostavat minulle. Hankala kyllä on keksiä ideoita, varsinkin kun joudun viemään ne lentokoneella, pitää siis olla pienehköjä, kevyitä ja särkymättömiä. Muuten suosisin herkkukoreja yms. kulutustavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omille vanhemmille, veljen perheelle (yhteinen koko perheelle), miehen vanhemmille, kummitädilleni sekä mummolleni. Ostan siksi, että haluan ilahduttaa näitä rakkaita ihmisiä joulun aikaan. Tarvitaanko siinä sen kummempaa?

Lapsista ostan omien lasten (4 kpl) lisäksi vain kummilapsilleni (3kpl), en kaikille suvun lapsille.

Vierailija
4/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noin 20 aikuista suvussa jolle ostettava lahja...

Vierailija
5/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet paketit ja sen takia etteiät lapset ihmettele miksi joulupukki tuo vaan lapsille lahjoja.

Vierailija
6/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille ostan, koska on pakko, mutta en aikuisille.

Vierailija
7/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemme lasten kanssa jotain pientä ja kivaa lahjoiksi lähisukulaisille. Vanhempien ja isovanhempien lisäksi ei aikuiset osta toisilleen mitään, vain lapsille. On kiva muistaa edes jotenkin läheisiään.

Vierailija
8/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos olisi jokin erikoistapaus, että joku ystävä viettäisi jouluaattoa kanssamme, niin sitten ehkä, muuten ei. Vaikea kuitenkaan kuvitella ketään ystävää meidän kanssa joulua viettämään. Meille joulu on perhejuhla.

Ja miksikö ostetaan... No, on kiva muistaa vanhempiamme ja sisaruksia pienellä lahjalla. Mä tykkään ostaa lahjoja :) Ja me ei siis välttämättä saada vastalahjoja ja se on ihan ok. Ollaan sovittu sisarteni kanssa, ettei osteta toisillemme, mutta mä yleensä jotain pientä laitan, kun siitä tykkään - ja olen sanonut, ettei tartte meille mitään ostaa tai laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi