Ääääh, noudattaako intuitiota mahd uuden työpaikan suhteen??
Hirveän vaikeassa tilanteessa olen, hain erästä työpaikkaa ajatuksella etten varmasti sitä saa mutta kävikin niin että minulle tarjottiin sitä työtä.
Olen nykyisellä työnantajalla ollut 2kk eli koeaika menossa, viihdyn aika hyvin ja olen saanut positiivista palautetta useasti, työ on määäräaikainen eli kesäkuuhun 2011 saakka näillä tiedoin ja työaika säänn 8.00-15.39 jonka jälk miehen kanssa yhteinen matka kotiin 10-15min (miehen työpaikka 3km omastani).
Tämä uusi työni olisi 4kk koeajan jälk ns vakituinen MUTTA aivan erilaista kuin nykyinen ja se mitä olen kaikki työvuoteni tehnyt.
Sinänsä mielenkiintoista se kyllä olisi ja houkuttelevia puoliakin löytyy, työaikani olisi klo8-15(16) ja 15-22 ja joka 3 vkonloppu töitä ja siinä välissä yhtenä vkonloppuna la tai su työtä.
3-vkon jaksoissa menisi ja 115h/3vkon jakso.
Eniten mietityttää mm se että kesällä en saisi kuin sen 2vkoa vuosilomaa jolloin olisi erittäin suuri ongelma 3-luokalla ja 1-luokalla olevien lastemme hoito, mies ei voi pitää koko 8-vkoa lomaansa kesällä, mummoja, kummeja, vaareja, ystäväperheitä tms ei ole käytettävissä.
Tähän asti olen ollut joko 2-3kk työttmänä kesäisin kun työsuhteet aina katkaistaan toukokuun lopussa, ei sekän ole taloudelisesti mikään ideaali vaihtoehto mutta eipä ole lasten hoito-ongelmia.
Palkattomaan mahdollisuuteen kesällä en saanut vastausta.
Toinen mitä mietin on se että heti 1 päivästä kun lapsi (tai itse) sairas, olisi raahauduttava lääkäriin todistusta hakemaan, ihmeen tiukka linja..tervariin ei täällä hevillä aikaa saa:(
Kolmas on palkkataso, bruttonituloni tippuisivat nykyisestä n.100e, toki saisin sen 1 kokemuslisäni siihen päälle mutta hävikkiä tulisi silti.
Niin ja työvuoroista vastasi että "pyrkii" siihen että olisi max 6vrk töitä putkeen jonka jälk väh 1 vapaapäivä, kuulostaapa houkuttelvalta:/
Anteeksi pitkä ja sekava sepustus mutta olen aika hajalla tämän asian kanssa:(( olin jo suht innoissani tuosta mutta en enää saatuani selventävän sähköpostin uudelta pomoehdokkaalta.
Apua!!