Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kysymys homoille/lesboille/bi:lle:

Vierailija
17.10.2010 |

Mitä te näette itsenne kanssa samaa sukupuolta edustavissa henkilöissä? Miksi he ovat sinusta seksuaalisesti vetävämpiä (tai yhtä vetäviä) kuin vastakkaisen sukupuolen edustajat?

Ja siis tosiaan ihan vain mielenkiinnosta kysyn, kun itselleni ei ole auennut tuo asia :) Olen nainen ja voin kyllä pitää joitakin naisia kiinnostavampina persoonina kuin toisia, mutta mitään seksuaalista en pysty siihen liittämään. - Kiitos, jos osaatte valaista asiaa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa ne lesbot ja homot näkee.

Vierailija
2/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe sukupuolta, näen ihmisen. Jotkut tuntuu kavereilta, jotkut aiheuttaa fiiliksiä enemmästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe sukupuolta, näen ihmisen. Jotkut tuntuu kavereilta, jotkut aiheuttaa fiiliksiä enemmästä.

Vierailija
4/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon lisäksi siihen, että hyvin harva on 100% homo tai hetero.

Vierailija
5/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama juttu täällä, rakastun ihmiseen, en sukupuoleen. Mielestäni naisvartalo on kurveineen ja pehmeytensä takia todella, todella kaunis. Miesvartalo taas on viehättävä erilaisilla tavoilla. Kumpaakin katson ja kosketan mielelläni.

Vierailija
6/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri sukupuolen edustajat ovat seksuaalisesti vetävämpiä kuin saman sukupuolen edustajat?

Vierailija
7/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea sitä, mitä minussa ei ole: mm. erilainen lihaksisto, miesmäinen ääni, karvoitus, pituus ja tietysti alakerran varustus :D Tämä kiehtoo minua ja minusta se on biologisestikin aika järkevää... :P Siksi minua askarruttaakin, että mitä homot erityisesti näkevät niissä, jotka kiinnostavat heitä seksuaalisesti.

Vierailija
8/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin voinhan minäkin kiinnostua naisesta, jolla on vastakkaisia ominaisuuksia itseeni nähden. Isot rinnat, kapea vyötärö, pituus, erilainen ääni...

Alakerran varustus on vain hyvin pieni osa seksuaalisuutta.

Vierailija
9/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että "vastaparit" osuvat yhteen, on aika olennainen osa seksuaalisuuden käytännön toteuttamista ;D

Minua kiehtoo toinen sukupuoli, enkä tiedä, miksi minun pitäisi joutua tätä mieltymystäni puolustelemaan, koska, kuten sanottu, tämä on biologisestikin aika saneltu juttu :) Kysyin vain ihan ystävällisesti...

Ap

Vierailija
10/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tavalla, ei riipu minulla sukupuolesta vaan ihan muista ominaisuuksista. Ja harva heterokaan innostuu seksuaalisesti jokaisesta vastakkaisen sukupuolen edustajasta, olen ihan satavarma, että ei kenen tahansa miehen karvoitus, ääni ja alakerran varustus saa tämänkään ketjun heteronaisia syttymään. Eli on siinä muutakin kuin pelkkä sukupuoli ja vaikea varmaan se on kertoa, että miksi joku mutta ei joku toinen, ellei sitten se toinen ole suorastaan yököttövän epäsiisti tai jotain.

Vierailija
11/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on häviävän pieni osa seksiä ja seksuaalisuutta.

Vierailija
12/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne palapelin palat ainakaan minulla ole osuneet yhteen kuin parin miehen kanssa, ja jälkimmäisen kanssa olen nyt onnellisesti yhdessä.

Maailma on täynnä miehiä joista en ole kiinnostunut millään seksuaalisuuden tasolla, vaikka ihan "täyshetero" nainen olenkin. (lainausmerkeissä siksi, että harva 100% hetero/homo on)

Vierailija
13/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiehtoo sama sukupuoli, enkä tiedä, miksi minun pitäisi joutua tätä näkemystäni puolustelemaan

Minua kiehtoo toinen sukupuoli, enkä tiedä, miksi minun pitäisi joutua tätä mieltymystäni puolustelemaan