Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johanna Tukiaisen kirjoittama teksti ---tekee pahaa lukiessa!

Vierailija
16.10.2010 |

Olen saanut niin paljon kyselyitä liittyen tyyliini ja meikkiini, että ajattelin kirjoittaa erikseen blogin koskien aihetta.

Suurin osa vaatteistani on ulkomailta, mm. Dubain The Mall of Emirates ostoskeskusta, Miamin Aventura Mall shopping centeristä, kuten Bebe, Victoria´s Secret, Cache, Jessica McLintock, Betsey Johnson jne.

Olen myös shoppaillut Pariisissa ja Lontoossa.

Helsingissä shoppailen mm. uudessa Lou Lou nimisessä liikkeessä lähellä Forumia (Kampin ostoskeskusta vastapäätä) josta saa ihania Barbie tyylisiä vaatteita. Lisäksi pidän Ferrer ja Deb nimisistä liikkeistä Hesassa.

Pidän Barbie vaatteista, sekä tyylikkäistä asuista kuten kotelomekoista jne.Pariisista, Pääasia on että tyyli on naisellinen ja näyttävä.

Minulla on kolmet Christian Louboutin kengät, joista ainakin yhtä paria olen nyt myymässä sillä koko on 6 ja puoli ja kengät ovat liian pienet minulle, sillä kengän kokoni on 7. Ostin ne Dubaista innostuksissani kun ne ovat pinkit paljetti korkokengät. Minulla on myös useita Guccin, Diorin, Louis Vouttonin ja Hermesin käsilaukkuja, kaikki aitoja, vaikka pahat kielet väittäisivätkin netissä, että ne ovat muka feikkejä.

Kallein asuni on Diorin vaaleanpuna-musta jakkupuku joka maksoi 5000e. Kallein takkini on valkoinen lyhyt minkkiturkki, jonka ostin Ferreristä hintaan 4500e.

Minulla on nikkeliallergia, joten mielelläni käytän aitoja koruja, vaikka esim. Tarina Tarantino on suuri suosikkini. Hankin heiltä juuri pari Barbie korua sekä Hello Kitty sydänkaulakorua.

Lempiparfyymini on DKNY Apple omenantuoksu, sekä Jennifer Lopez Miami Glo. Lisäksi esim. Diorin Baby Doll on kiva tuoksu ja Escada on ihana tuoksu, heillä on paljon ns. Miami tuoksuja.

Meikeissä käytän periaatteessa mitä tahansa merkkiä, jos vain tykkään sävyistä. Tällä hetkellä minulla on käytössä MAC Lady Gagan pinkit huulipunat, sekä YSL ja Diorin pinkit huulipunat. Ne ovat suosikkejani vaikka välillä laitan pelkkää huulikiiltoa, tai käytän kookoksen värisiä huulivärejä.

Silmämeikeissä käytän välillä pelkkää vihreää, välillä sekoituksena esim. keltaista, vihreää ja sinistä. Saatan laittaa siniset silmien rajaukset ja ruskeaa luomiväriä. Se näyttää tosi makealta, sitten valkoinen rajaus silmien sisäpuolelle ja kimaltelevaa aurinkopuuteria poskipäille.

Myös erilaiset kimalteet sopivat luomille ja poskipäille. Hiukset tykkään tupeerata Brigitte Bardot tyyliin ja laittaa niihin isot rullat.

Rusketus kaunistaa tosi paljon, joten etelässä tai solariumissa kannattaa käydä tasaisin väliajoin. Hiustenpidennys on myös must minulle.

Kaikenkaikkiaan Barbie nukkemainen tyyli on suloinen ja auringosta mulle tulee vielä pisamia, jotka ovat todella tyttömäisiä! :)

Koruina käytän sekä "rihkamaa" että ihan aitoja koruja. Sain ex-miehiltäni mm. rubiineja, timantteja, valkokultaa ja helmiä. Osa niistä on varastettu, varmaan joku tuntematon nainen jonka ex-mieheni toi asuntoomme, otti osan koruistani.

Mun mies oli mun aarre, ei häntä voi verrata mihinkään helmiin tai timantteihin. Mä rakastin häntä niin paljon ja olin valmis viettämään loppuelämäni hänen kanssaan. Hänen katkeruutensa ja vihansa vaan valitettavasti voitti. En voi muuta tällähetkellä kuin etsiä uutta miestä.

Haen miestä joka on mielellään yli 40-vuotias, karismaattinen, älykäs ja hyvin toimeentuleva. Täysin itse juuri 32-vuotta, minusta ikäero on hyvä jos mies on useamman vuoden vanhempi. Naisilla on erilaisia miesihanteita, mutta minun ihanteeni on periaatteessa isähahmo.

Ja vanhemmat miehet ovat aina pitäneet minusta, minulla on pyöreät Baby-Face kasvot, korkeat poskipäät, pitkä tukka ja pyöreä peppu, en keksi enää muuta mistä miehet eivät voisi pitää.

Mediassa on minusta ollut välillä kamalia kuvia, vaikka netti on täynnä tuhansittain upeita kuvia minusta. En myöskään ole sellainen ihminen, minkä media on antanut käsityksen minusta. Olen vain tällainen luonnonlapsi.

Johanna Tukiainen

Lähde: http://www.seiska.fi/julkkisblogit/johannatukiainen/1286781579383/nain+…

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksu taikinanvärinen pasta, jota ainakin Tuksu ja Ilkka Kanervan naisystävä suosivat huulimaaliväreissään.

Luulin, että sitä sanotaan huulten häivytysväriksi.

*sivistää hieman itseään lauantai-illan ratoksi*

Vierailija
2/12 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vähän aikaa sitten järkytyin kuullessani, että se kärähtänyt raahka on vasta 32-vuotias!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen ja todellisuudentaju vippaa

aika pahasti.

Vierailija
4/12 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen ja todellisuudentaju vippaa

aika pahasti.

Vierailija
5/12 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaan tasolla? Luettelee mielikuvitusvaatteita kuin lelulaatikon sisältöä.

Vierailija
6/12 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen hänen kirjoituksensa mielenkiinnolla. Toivon että hän päivittäisi blogiaan useimminkin.

Vierailija
7/12 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/12 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis ääni. siis laulusta en tie, mutta puheääni.

Vierailija
9/12 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi plääh. Surkuhupaisaa. Eikö se nyt siis ole enää sen lapin hemmon kanssa? on-off-on-off-on....

Vierailija
10/12 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php" alt="http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php">http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php</a&gt;

Ottakaa minuun yhteyttä, puhelinnumero yms. Vertaa itseään Jordaniin. Ulkomailla sitä ulkomailla tätä.

Olen kyllä huolissani tuosta "tyttösestä". Toivottavasti psyyke kestää..

Vierailija
11/12 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ihminen on varmasti rajatilapersoona ja kovia kokenut. Antaa hänen elää tavallaan. Toivottavasti vaan etsisi ensin itsensä ennenkuin ottaa uuden miehen riesakseen.

Vierailija
12/12 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan oikeasti toivon, että löytäisi hyvän miehen. Tosin ensin hänen tulisi tutustua ihan itseensä ja saada asiansa kuntoon, ennenkuin on kykenevä tasapainoiseen parisuhteeseen. Muuten liian altis hyväksikäyttäjille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme