Oksettaako sinua yhtään, kun laitat miehesi likaisia alushousuja pesukoneeseen?
Kommentit (22)
Me olemme olleet yhdessä 19v ja lapsiakin on 4, eikä tulisi mieleen, että erikseen pyykit pestäisiin. Miksi ihmeessä?
Mies pyyhkii hanurinsa paperiin, käy päivittäin suihkussa ja vaihtaa kalsaritkin ainakin sen kerran päivässä, joskus parikin kertaa.
Jos kohta en nauti koko pyykinpesusta.
Ja mua ihmetyttää tuo tapa, että vaatteet lajitellaan käyttäjän mukaan. Kyllä meillä pestään vaatteet värien ja pesulämpötilan mukaan, ihan sama kenen vaatteita ne on.
Ei mun miehen alkkareissa ole jarruraitoja. Hän on puhdas mies.
no ei okseta, en minä niitä tutki, heitän koneeseen ja sillä siisti =)
Ei ne oikeestaan likaisia edes ole. Muutenkin olen työn ja lasten kanssa tottunut aika paljon kurjempiinkin eriteasioihin kuin jonkun kalsareiden pesu.
koska ei halua että mä pesen koska mulla on muutenki vaatteita pestävänä, käyn töissä ja hoidan myös kodin siivouksen, niinpä mies pesee pyyhkeet,lakanat ja omat vaatteensa ja tekee myös ruuat..
koska ei halua että mä pesen koska mulla on muutenki vaatteita pestävänä, käyn töissä ja hoidan myös kodin siivouksen, niinpä mies pesee pyyhkeet,lakanat ja omat vaatteensa ja tekee myös ruuat..
sun ja lasten vaatteet? miksi vain omat? ei ummarra... tai sinä siinä samalla hänen...
Silloin kyllä oksettaa kun laitan anopin alushousuja pesukoneeseen. Hän on jo vaipoissa, mutta ottaa välillä vaipan pois ja jälki on sitten sen näköistä.
Ja meillä kumpikin pesee pyykkiä, koko perheen pyykiä.
mua kyllä havettäis aika perhanasti jos mun mies näkisi sellaista!!! ootko varma, että ei okseta =)
Pitääkin kysyä samaa mieheltä. Eikä okseta 6veen joskus huonsoti pyyhityn pepun jälkeen kakkaiset pikkaritkaan. Se on elämää.
porttikeillon mun pöksyihin
Oksettaa mies vaihtaa niin harvoin kalsarinsa että kepillä nostan koneeseen
välivuotoja ja äkkimenkkoja, äkkiripulikin kerran. Mieheni housuja en ole erikseen katsellut ja nuuskinut, mitä erityisen ällöttävää niissä olisi?
pyykit jos jokainen pesee omansa?
Meillä on kahdenlaisia pyykkejä, tummat ja vaaleat. Kaikkien ihan sekaisin siellä. MAhtaa olla kiva, kun jokaisen likaisila pyykeillä on oma kori. Perusperheessä jossa kaksi muksua, pitäisi sitten olla 8 koria :D
Onneksi me pärjätään yhdellä isolla missä on kaksi lokeroa!
no ei okseta, en minä niitä tutki, heitän koneeseen ja sillä siisti =)
näin meilläkin.
Otan ne pyykkikorista ja heitän koneeseen. Helppoa ku mikä :)
ja aviossa oltu jo 20 vuotta. Eli en tiedä. Mies pesee itse pyykkinsä.