Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua tässä homokeskustelussa ärsyttää se,

Vierailija
15.10.2010 |

että homot ovat ihan vaan tän pelin pikkunappuloita, kun ihmisillä on niin kova tarve haukkua kirkkoa. Ei tässä mistään homosympatista kyse ole vaan viha kirkkoa kohtaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homonuorilla on neljä kertaa suurempi itsemurhariski ja meidän pitäis vaan silitellä uskovien päitä että haukkukaa nyt vielä vähän lisää homoja.

Vierailija
2/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaappas vaikka Leena Huovinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se niin hienoa kun on keksinyt syyn jonka varjolla voi vaatia kirkolta vihkimysoikeutta pois vaikka omassa elämässä kirkolla ei ole mitään merkitystä

Vierailija
4/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla yleistä homo- sen kummemmin kuin heterosympatiaakaan. Tykkään tai en tykkää ihmisestä ihmisenä. Seksuaalinen suuntautuneisuus ei siihen vaikuta. Eihän sitä nyt seksiasioita ruodita kavereiden ja ystävien kanssa kovin tarkkaan. Jokainen hoitakoon sänkypuuhansa yksityisesti. Mitäpä se kenellekään kuuluu. Ja kuulukoon kirkkoon tai kirkonkellariin. Ihan sama.

Vierailija
5/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan kiipeile barrikadeille homojen takia. En tunne homoja enkä itse edes heterona pidä omaa oikeuttani olla virallisesti avioliitossa erityisen tärkeänä. Ei mua haittaisi vaikka vain asuisin mieheni kanssa yhdessä.

Mutta kirkko on kyllä tässä jupakassa viestinyt suhtautumistaan homoihin niin syvällisen inhottavasti, että mun aiemmin suht välinpitämätön suhtautuminen kirkkoonkin on muuttunut aktiiviseksi vastenmielisyydeksi.

Vierailija
6/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoparin haluavan liitolleen kirkon siunauksen? En minä ainakaan. Taitaa olla ihan heteroiden eroa kirkosta-kampanjaa koko touhu.

Vierailija
7/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi vaadittaisiinkaan semmoisen instanssin siunausta, joka ei meitä selkeästikään hyväksy ja jonka mielestä me olemme alempiarvoisia ihmisiä?

Mutta heti kun tulee puhe sukupuolineutraalista avioliittolaista, niin eiköhän jonkun koko lakiesitystä lukemattoman latvakakkosen ole tultava huutamaan, että miks te haluutte kirkkohäät, häh? Siinä lakiesityksessä vaaditaan tasavertaiset oikeudet lain edessä. Ei muuta, kiitos ja näkemiin.

Vierailija
8/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuollahan ei ole mitään tekemistä kirkon kanssa. Eduskunta ne lait säätää, oikea osoite huutamiseen olis sinne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi