Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan 5v synttäritarjoilu

Vierailija
15.10.2010 |

Ekaa kertaa olen järjestämässä ns kaverisynttäreitä 5v täyttävälle pojalleni. Mitä kannattaisi tarjota? Jostain luin ettei lapsille kannata leipoa, sillä leipomuksia eivät arvosta. No, ainakin poikani tykää kakuista...

Olisi kiva tietää muiden kokemuksista/näkemyksistä hyvästä synttäritarjoilusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ja sitten vielä lisäksi sipsiä, poppareita ja karkkia. Kerran lapset söivät melkein koko kakun, kerran ainoastaan 2 otti sitä. Mun mielestä pääasia on se, että sankari saa sitä mitä haluaa. =) Kerran tehtiin kuorrutettuja donitseja ja ne olivat hitti. Ja coctailtikut ovat vakinaistaneet paikkansa meidän kaverisynttäreillä.

Vierailija
2/3 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcornit on ainakin meillä olleet ehdottomia ja keksit ja karkit on tehneet hyvin kauppansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(=prinsessakakun näköinen, valkoista marsipaania ja verkko oli tehty suklaa kastikkeella ja hämähäkki lakritsista). Lisäksi oli popcornia, merirosvokeksejä (=karnevaalikeksin näköisiä), mehua, juustosuikeroita, irtokarkkia ja laitoin koktailtikkuihin kurkun ja melonin paloja, sekä kirsikkatomaatteja, prinssinakkeja ja lihapullia. Koktailtikut eivät mennet kaupaksi. kakku, popkornit, karkit ja keksit kelpasi.

Pöytäliina (muovinen), mukit, lautaset ja servietit samaa teemaa (spider-man) ostettu Tiimarista. olin ostannut myös sarjaan kuuluvat pilli. Ei hyvä idea (kauhea meteli) läksiäispussit olivat myös samaa sarjaa ja siellä oli karkkia ja pienä gogoja.