Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen toteaa,että kuolema ei pelota?

Vierailija
15.10.2010 |

Voiko tuota mieltä oikeasti olla?

Minua ainakin pelottaa ajatus, että kuolen liian aikaisin, jää elämää elämättä ja kokematta, jää rakkaat ihmiset jne.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee kun on tullakseen. En jaksa elää elämääni pelkäämällä väistämätöntä.

Vierailija
2/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elänyt elämää sillä tyylillä ettei mikään tekemättä jäänyt juttu kaduta eli lähinnä elänyt täysillä koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu kurjalta sen vuoksi että joutuu hyvästelemään läheiset ja tietää että läheiset surevat. Toisaalta odotan hyvin paljon sitä että pääseen sinne taivaan kultakaupunkiin katselemaan Jumalan kasvoja. Se, mitä on kuoleman jälkeen, ei pelota, sillä Jumala on antanut minun kokea siitä jo aavistuksen. Minä tiedän, että taivaassa on sanoinkuvaamattoman ihanaa.

Vierailija
4/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen verran toipunut, että enää en suunnittele itse päättäväni elämääni. Kuitenkin ajattelen, että kun kuolema joskus tulee, se on helpotus.

Vierailija
5/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuolema kuuluu eslämään väistämättä. Joka on tyytyväinen elämäänsä, elää joka päivä täysillä, on osoittanut rakkautensa, jolla ei ole mitään "kesken", ei väärinkäsityksiä selvitettävänä.

Itse olen valmis kuolemaan, en toki halua kuolla.

Se on aivan eri asia! En toivo kuolemaa, lapsiakin on kolme.

Vierailija
6/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni eli melkein 100-vuotiaaksi. Hän odotti monta vuotta kuolemaa tulevaksi. Sanoi että mitä tässä enää on koettavana, kaikki on nähty mitä hänen elämässä on enää nähtävänä. Koki kuoleman vapauttavana.

Jotkut vakavasti sairaat, joilla sairaus ei enää ole hoidettavissa, joutuvat jossakin vaiheessa tekemään "sovinnon" kuoleman kanssa. TS. hyväksyvät sen että tie on vain yhteen suuntaan, eikä se tie ole paha tie. Esim. syöpäpotilailla.

Vierailija
7/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sellainen, joka uskoo siihen, ettei kaikki lopu siihen, kun kuolee...

Vierailija
8/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään hyvää minun elämässäni ei voi enää tapahtua ja tämä on vain kuoleman odottelua.

Vierailija
9/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkää kuolemaa.

Vierailija
10/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki toivon etten nyt ihan huomenna kuukahda, vaan että saisin elää mahdollisimman pitkään läheisteni kanssa.

Enemmän pelottaa se, etät läheisille sattuu jotain, sairastuvat vakavasti, halvaantuvat onnettomuudessa tms.

Vierailija
11/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu kurjalta sen vuoksi että joutuu hyvästelemään läheiset ja tietää että läheiset surevat. Toisaalta odotan hyvin paljon sitä että pääseen sinne taivaan kultakaupunkiin katselemaan Jumalan kasvoja. Se, mitä on kuoleman jälkeen, ei pelota, sillä Jumala on antanut minun kokea siitä jo aavistuksen. Minä tiedän, että taivaassa on sanoinkuvaamattoman ihanaa.

Vierailija
12/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kuoleman kokemus sinulla on?

olen saanut kokea näynkaltaisesti, Pyhä Henki on näyttänyt jotain siitä mitä taivaassa tulee olemaan. Se, mitä olen kokenut, on kalpea aavistus taivaasta, mutta sekin on niin ihmeellistä, että en voi käsittää sitä.

Vierailija
13/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen verran toipunut, että enää en suunnittele itse päättäväni elämääni. Kuitenkin ajattelen, että kun kuolema joskus tulee, se on helpotus.

Hyvä etten laske vuosia kuinka kauan täällä pitää vielä olla....odotan poispääsyä, onneks oon puolivälissä, jos siis elän pitkään.

En pelkää kuolemaa, vaan odotan mielenkiinnolla minne pääsen. Olen jo vähän saanut "hajua" mitä toisella puolen on.

Eiköhän pahinta ole täällä maapallolla, kuinka paljon on kärsimystä(ehkä kaikilla ei, mutta itsellä on ollut "helvettiä".

Sitä paitsi kun sitä kuolee, sehän on sama kuin ennen syntymää, mahdollisesti sama tila.

Tietysti sitä toivoo että ehtis täällä maan päällä tehdä jotain hyödyllistä ja täyttää oman tehtävänsä ennen ku lähtee...

Vierailija
14/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kuoleman kokemus sinulla on?

olen saanut kokea näynkaltaisesti, Pyhä Henki on näyttänyt jotain siitä mitä taivaassa tulee olemaan. Se, mitä olen kokenut, on kalpea aavistus taivaasta, mutta sekin on niin ihmeellistä, että en voi käsittää sitä.

Minäkin olen "nähnyt" pari kertaa toiselle puolelle, näin valoa ja ihanuutta vaikka kävelin ankeassa kaupunkiympäristössä, niin se oli ihanaa nähdä se toinen taso, vain aavistus siitä.

Toisen kerran oli kun istuin junassa, tuntui lämpimälle ja hyvälle kun huomasin että on muutakin mitä ihmiset eivät näe.

Vierailija
15/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään hyvää minun elämässäni ei voi enää tapahtua ja tämä on vain kuoleman odottelua.

tällainen vaihe. Tosin kuolema saa tulla vaikka huomenna.

Vierailija
16/16 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sellainen, joka uskoo siihen, ettei kaikki lopu siihen, kun kuolee...

Sellainen, joka on varma, että siihen se sitten loppuu. Mitä sitä pelkäämään, vaikkei sitä tietysti läheisten takia toivokaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi