Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi niin harvalla on koira sekä vauva/pieni lapsi?

Vierailija
15.10.2010 |

Laittaako ihmiset koiran pois, kun vauva tulee?Vai miksi todella harvalla on koira sekä vauva/pieni lapsi?

Kun koirat muuten on tosi yleisiä, niin ihmettelen aina kun pikkuvauvaperheissä ei ole koiraa.

Meillä on koira ja vauva ja siksi kyselen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli ensin koirat ja sitten vasta lapset, joten aina kun oli vauva talossa, niin oli koirakin.

Vierailija
2/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira on ihan ylimääräinen juttu lapsiperheessä. jollei ole tosi koiraihminen niin kyllä se koira ihan turhalta vaivalta tuntuu lasten lisäksi.

Itsekin olen ollut eläin- ja koiraihminen ja minulla on ollut monenlaisia lemmikkejä, koirakin, mutta nyt en missään nimessä sellaista haluaisi (kolme lasta). Meillä on ihan tarpeeksi tekemistä ja hommaa lasten knassa ilman yhtä tai useampaa koiraa, ei kiitos. En voi tietää mitään yturhempaa hommaa kuin maleksi tuolla kadulla odottamassa että joku elukka tekisi tarpeensa! Ja ne hyvät puolet mitä eläimisää on, eivät kor vaa sitä vaivaa, ainakaan meillä! Turhaa touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva syntyy noin kuukauden päästä :)!

Vierailija
4/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arviolta noin puolessa vauva/lapsiperheissä on koira! Enpä siis allekirjoita ap:n väitettä.

Vierailija
5/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pieniä lapsia. Naapureissakin monella koira. Meillä on myös koira ja pienet lapset. Koira kyllä tuli jälkeen päin perheeseen. Siihen syynä oli se että muutimme vasta esikoisen synnyttyä omakotitaloon ja emme halunneet kerrostaloon koiraa ottaa. Jännitti että jos haukkuu/ulisee ja häiritsee sitten naapureita.

Vierailija
6/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä koiraa ja kolme lasta, neljäs lapsi tulossa. Vaivaahan niistä koirista on, jos niin haluaa ajatella. Mun mielestä on rentouttavaa päästä yksinään koiran/koirien kanssa lenkille, kotiäiti kun olen. Ja lapsille on koirista paljon iloa. Mutta on se niin, että täytyy olla korkea stressinsietokyky, että jaksaa lauman lapsia ja koiria. :)

Monet ehkä turhaan hössää ja stressaa sitä, miten se koira ja pieni lapsi tulee keskenään toimeen. Ja opetusta se vaatiikin, jos ei koiran puolelta, niin laspen ainakin. :D

Vierailija
7/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omassa tuttavapiirissäsi ei ole niin ei se tarkoita, että havainto pätisi yleisemminkin.

Mekin asumme uudehkolla omakotialueella jossa on paljon lapsiperheitä ja kyllä täällä ainakin on koiria melkein joka talossa, niissäkin joissa on vauvoja. Voihan tämä tietysti olla jokin poikkeusalue.

Vierailija
8/8 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ap:n sanomaa. Meidän omakotitaloalueella on kyllä koiria paljon ja kyllä niitä lapsiperheissäkin näkee. Meille myös tulossa esikoinen loppuvuodesta ja parivuotias koira on talossa.

Mutta särähti korvaan kun joku sanoi olleensa eläinihminen mutta nykyään ei voi kuvitella turhempaa asiaa kuin kaduilla koiran kanssa maleksiminen. Tuo todistaa ettei koskaan oikeasti mikään eläinrakas ollutkaan. Minulla on ollut koiria koko elämäni. Sitä yksinkertaisesti jos on eläinrakas ihminen ja on omistanut koiran, ei osaa enää olla ilman, oli sitten lapsia tai ei. Lisäksi mielestäni on suurta rikkautta perheessä, kun lapsetkin oppivat jo pienestä pitäen kohtelemaan oikein ja arvostamaan myös eläimiä. Ja tutkitusti myös terveydellisiä etuja eläimestä talossa on.