Älä koskaan pura äidillesi huonoa parisuhdetta!
Äidin käsitys miesystävästä muuttuu ja ne negatiiviset tuntemukset jatkuvat vaikka parisuhteenne toimisi taas paremmin.
Kommentit (7)
Omani oli toista maata mutta vierestä katoin vajaat 40vuotta erittäin outoa suhdetta, lopulta anoppi sylki vanhuuttaan myös muiden naissukulaisten päälle.
äidille enkä anopille parisuhteeni asioita.
Joskus teininä tuli tehtyä se typeryys että kerroin äidille minun ja poikaystävän ongelmista. No äitihän haukkui poikaystäväni ihan lyttyyn ja käski erota. Huvittavaa että hänellä ja isälläni on ollut paljon pahempia ongelmia kuin minulla ja silloisella poikakaverillani ikinä oli ja vanhempani ovat silti yhdessä. Isälläni mm. oli toisia naisia koko ajan.
äitini on älykäs ja empaattinen ihminen.
Olen varmaan outo, mutta äidin kanssa pystyn juttelemaan ihan mistä vaan. Saan soittaa vaikka keskellä yötä, jos siltä tuntuu. Parisuhdeongelmiinkin olen saanut aina kannustavia neuvoja ja koskaan ei ole miestäni haukkunut. Äiti-tytär suhde parhaimillaan
Minulla oli myös unelmavävy.
Asiat joita vävypoika on tyttärelleni sanonut tai tehnyt, on mielestäni anteeksiantamattomia.
Tyttäreni on antanut anteeksi ja jatkavat suhdetta.
Joka keraa kun näen miehen niin mieleen vaan nousee nuo ikävät asiat.
En ota niitä puheeksi mutta kyllä ne on huonontanut minun ja vävyn suhdetta.
Olen varmaan outo, mutta äidin kanssa pystyn juttelemaan ihan mistä vaan. Saan soittaa vaikka keskellä yötä, jos siltä tuntuu. Parisuhdeongelmiinkin olen saanut aina kannustavia neuvoja ja koskaan ei ole miestäni haukkunut. Äiti-tytär suhde parhaimillaan
ainakin äitisi on sinulle lojaali...