Mitä tuliaisiksi emännälle, kun pitää illanistujaiset/bileet?
Tarjottavia olen tarjoutunut tuomaan mutta ei kuulemma tarvitse, on jo kaikkea.. Viiniä pullollinen olisi ehkä "sopiva" tuliainen, mutta emäntä ei ole viininjuojia.
Tyhjin käsin olisi tylsä mennä. Mitä vien? Kyseessä siis ihan rennot pippalot saunomisineen käsittääkseni.
Kommentit (15)
Jokin kiva syksyinen kimppu. Siitä saavat nauttia vieraatkin.
pullo kuohuviiniä, sen emäntä voi juottaa vieraille samantien!
Syksyinen kukkakimppukin on ihan ok, kelpaisi minullekin oikein hyvin.
sama kun se että vie aina kahvipaketin. eihän siinä mitään pahaa ole, mutta jotenkin se vaan tuntuu siltä, että oli sitten pakko jotain tuoda..
miten olisi jotain saunomiseen liittyvää?
vaikka shampoo ja hoitoaine?
tarpeellinen mutta vähän erilainen.
Ei mene hukkaan. Ja kukkia tunteva osaa arvostaa.
Kans ehdottaa kynttilöitä. Ne on suht kalliita joten itse en raaski ostaa niin paljon kuin haluaisin. Jotain kivoja pöytäkynttilöitä vaikka.
tästä olisin tykännyt.
hah, sain illan naurut:D
tästä olisin tykännyt. hah, sain illan naurut:D
t:13
Mutta minustakin kynttilät näin syksyllä kivoja, tai sitten joku vähän kalliimpi kuoharipullo. Onko emäntä sinkku? Joku hyvä ja tyylikäs dildo olisi ainakin minulle mieluinen tuliainen myös.
Se on aina tyylikäs ja sopiva. Tarjoaa vieraille tai edelleen toisaalle. Kynttilät ovat mauttomia, monelle sisustusjuttuja ja taatusti viet vääränlaisia, samoin servetit ym.
Ihan oikeestikko jonku perse sulaa jos ei joku kynttilä ny sovi sisustukseen, hehee kaikkee sitä kuuleekin :)
No tota joo... Mä en haluaisi esim vihreitä kynttilöitä koska mulla on sisustusväreinä sininen, beige ja vaaleanpunainen...
Mutta ehkä ap ei mene ensimmäistä kertaa kylään niin saattaa tietää millainen kynttilä kävisi ja joku vaalea toiminee aina.
Musta kynttilät on kiva vieminen.
marmorikynttilästä vai mitä ne nyt oli.