Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä kukaan koskaan katsele "sillä silmällä"?

Vierailija
14.10.2010 |

No eipä ole multa pois...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaita esineitä, niin ohi sauvakävelevät kuusikymppiset aina hdastelevat, joku on jopa tullut kysymään tietä.

Olen ottanut sen kivana kohteliaisuutena, mutta olen toki pistänyt aina paidan päälle ennen kuin olen mennyt neuvomaan.

Nuoremmat naiset sen sijaan vilkaisevat pari kertaa ja painavat ohi.

t. Äijä

Vierailija
2/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitelkoon mitä lystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitelkoon mitä lystää.

Vierailija
4/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi tietää, katseleeko joku ja millä silmällä, jos katselee? Ei mulla itsellä ole tapana kyylätä toisia, joten en tosiaan tiedä.

Vierailija
5/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi tietää, katseleeko joku ja millä silmällä, jos katselee? Ei mulla itsellä ole tapana kyylätä toisia, joten en tosiaan tiedä.

Vierailija
6/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuresti,jos kattois!

Vierailija
7/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä sitä kuvittelee näkevänsä vaikka mitä tunteita komean ja urheilullisen miehen silmissä, mutta se plösähtänyt jamppa ohitetaan ilman mitään arvailuja katseen sisällöstä. Omaa kauneuttakin on melko huono arvioida itse.

Vierailija
8/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä katselevat...naapurin ukot kuolaa,hermo menee niihin ehdotuksiin kun kaikki varattuja ja perheellisiä...

Vierailija
9/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan miehen katseita oikein kyylätään, kun taas naapurin finnisen Jaskan katselu on ahdistelua ja epämiellyttävää. Minä miehenä olen iloinen kaikkien naisten katseista, ja ilokseni minun on sanottava, että sellaisia saankin.

Ilokseni siksi, että nuorempana en saanut.

Nuorempana geneettinen potentiaali puski ohitse, sillä en ole mikään erityisen syntymäkomea.

Nyt monet ihanat komeat jäbät ovat plösähtäneet, kun taas minä olen pitänyt itseni erittäin hyvässä kunnossa, edennyt urallani, olen sivistynyt, älykäs ja vauraskin.

On pakko tunnustaa, että nautin siis siitä huomiosta, jota naisilta saan, ja sitähän tulee. Ja hyvä niin. Tervetuloa vaan, naiset.

yleensä sitä kuvittelee näkevänsä vaikka mitä tunteita komean ja urheilullisen miehen silmissä, mutta se plösähtänyt jamppa ohitetaan ilman mitään arvailuja katseen sisällöstä. Omaa kauneuttakin on melko huono arvioida itse.

Vierailija
10/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsojat vaan vanhenee samalla kun minäkin.

Vierailija
11/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua esim. lenkillä jotkut katsoo, mutta syytä en tiedä. Ehkä siksi, että tämä on pieni paikka, ja itsekin katson tarkkaan vastaantulijoita, jos se on vaikka joku tuttu ja tiedän moikata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan