Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme hyvin vähävaraisia ja kuukausittaiset tulto ovat hyvin pienet, mutta

Vierailija
14.10.2010 |

koska pidämme veroprosentit aina hieman korkeammalla (ei juurikaan vaikutusta kuukausittain) saamme kivat rahat kertapottina joulukuussa!

Emme onnistuisi säästämään normaalisti vaan jokainen lisäeuro menee ruokakauppaan tai johonkin ylimääräiseen ja jossain vaiheessa jollain tekosyyllä pienetkin säästöt käytetään johonkin muuhun. Mutta tällä tavoin kertapotin tullessa saamme laitettua rahan suoraan johonkin isompaan.

Tämän vuoden palautukset (n. 1000 € yhteensä) aiomme laittaa johonkin kivaan pikku etelämatkaan, millaisesta ei voitaisi unelmoidakaan muuten.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taas palautukset menevät suoraan ulosottoon.

Vierailija
2/5 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin saamme kivat veronpalautukset, koska itse en missään nimessä halua joutua mitään maksamaan ja pidän siten veroprosentin hiukan korkeammalla. Mutta siihen mennessä kun rahat saamme, on visan luotto täynnä ja sitä sitten maksamme pois. Jos jotain jää yli, niin joululahjoja pitäisi varmaan hankkia kummilapsille ja omille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi ilmaista lainaa valtiolle sen sijaan että pistäisitte sen itse sivuun esim. tilille jossa nostorajoitus ettei mene turhuuksiin ja nauttisitte korot itse.

Vierailija
4/5 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama taktiikka; palkasta viesään 0,5-1% enemmän kuin verokortissa alunperin on olut. Joten nytkin palautuksia tulee ihan mukavasti .Eipä tarvitse jouluna jännittää saadaanko kunnon joulua aikaiseksi :)

Vierailija
5/5 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

u-miehellä on hyvä joulu tulossa kun voi rällästää toisten rahoilla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan