Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut kankkusessa töissä?

Vierailija
14.10.2010 |

Miten sujui?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hölmö olo oli ja työkaveri tuli myöhässä. Ei mitään muuta erikoista.

Toinen kerta oltiin oltu viihteellä ja kollega toisesta yksiköstä oli juhlimassa myös. Seuraavana päivänä oli kertonut työkavereilleen saaneensa ruokamyrkytyksen (!) vaikka me reissussa olleet tasan tarkkaan tiedettiin mistä syystä oksenteli seuraavana päivänä työpaikalla...

Vierailija
2/6 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joskus nuorempana hiukan hankala. Nykyään en enää juo töihin liittyvissä menoissa koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli kyllä aivan kamalaa. Onneksi se olo ja ulkoasu taisi mennä työkavereilla nuoruuden hölmöilyjen piikkiin. Siitä on aikaa jo 25 vuotta ja silti muistan sen vielä. Huh!

Luojan kiitos olen sittemmin järkiintynyt enkä ole moista kokenut aikuisiällä.

Vierailija
4/6 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä selvisi, mutta ei se mitään herkkua ollut. Kerran piti käydä takatiloissa oksentamassa.

Nykyinen ammattini vaatii sen verran luovuutta, että sitä ei voi tehdä kohmelossa.

Vierailija
5/6 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei krapulassa ole mitään oksentamisia tms. ainoastaan pää kipeä, vähän hontto olo ja väsyttää. Mutta särkylääkkeen voimin olen nuo krapulapäivät töissä vetänyt ihan hyvin. Hektinen fyysinen asiakaspalvelutyö, joten ei siinä ehdi krapulaa miettimäänkään.

Vierailija
6/6 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pari vuotta sitten tuli oltua krapulassa useinkin töissä. Silloinen miesystävä otti kuppia usein niin otin hänen kanssaan.

Vähän taisi haista vanha viina.. mutta olkoot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän