Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millaiset rintasi olivat/ovat imetyksen jälkeen ?

Vierailija
14.10.2010 |

Onko rinnoissasi paljon arpia, jäivätkö minkä kokoisiksi- pienikö imetyksen lopetettua, jäikö saman kokoisiksi ? Tuliko niistä riippuvat rinnat, kiinteytyikö ?

Itse olen imetyksen lopettanut n.1-2viikkoa sitten. Rinnoissani on arpia. Vasen rinta on valehtelematta ainakin PUOLET pienempi kuin oikea. Vasempaan ei pakkaudu maitoa mutta oikeeseen tulee maitoa vielä. Saas nähdä jäävätkö noin eripareiksi. Ja kyllä, mulla rinnat roikkuvat- ovathan ne ikävän näköiset ei kamalan seksikäs olo ole, mutta olen ylpeä siihen että pystyin ruokkimaan rinnoillani lastani 8,5kk.

Kuvia saa toki laittaa, jos nyt joku haluaa ! :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ennen raskauksia 75B-tissit, imetin 2 lasta kumpaakin 2-vuotiaaksi, periaatteessa imetin 4v lähestulkoon putkeen. Tottakai rinnat oli pienen oloiset imetyksen lopettamisen jälkeen mutta pyöristyivät sitten pikkuhiljaa niin että ovat nykyään kokoa 75C. Muuten en ole lihonut vaan olen samoissa mitoissa. Eivät riipu lainkaan, en tiedä onko sillä vaikutusta että pidin/pidän liiejä aina (myös yöllä).

Vierailija
2/12 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi on, ettei imettäminen rintoja pilaa , vaan raskaus. Imetit tai et, sama lopputulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit nuo on kahta arpea lukuunottamatta :)

Vierailija
4/12 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä on 80B.

Ja joo, se on totta ettei imettäminen tee arpia vaan se maidonnousu. Itse pitänyt myös öisin liivejä,.

ap

Vierailija
5/12 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä arpisissa sellaisissa. Onneksi ei tarvitse kylillä esitellä :D

Vierailija
6/12 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeilemistä on imettämisessä? Eikö se ole ihan biologian sanelemaa, että rinnoilla pystyy imettämään,ja jos ei pysty, niin ei siihen itse voi vaikuttaa?

Vierailija
7/12 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään ylpeilemistä, vaan se on täysin luonnollista.

ylpeilemistä on imettämisessä? Eikö se ole ihan biologian sanelemaa, että rinnoilla pystyy imettämään,ja jos ei pysty, niin ei siihen itse voi vaikuttaa?

Vierailija
8/12 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään ylpeilemistä, vaan se on täysin luonnollista.

eihän se haittaa, jos siitä on ylpeä, mutta se on sama kuin sanoisi, että olen ylpeä siitä, että pystyn kävelemään, tai puhumaan.

Vierailija
9/12 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään kun ei läheskään kaikki VIITSI imettää, koska se tavallaan on valinnaista ja siitä on helpompi luopua kuin ennen vanhaan. Eikä se aina niin helppoa ole, kyllä jotku joutuvat ihan tosissaan ponnistelemaan sen eteen että onnistuu. Mulla ainakin maitoa tuli justiin riittävästi mutta se edellytti lapsentahtista imetystä eli en uskaltanut yhtään antaa pulloa. Kun sitä maitoahan tulee joillakin juuri sen verran mitä lapsi "tilaa". Että ole ap ihan täysillä vaan ylpeä imetyksestäsi, voi sitä hullummistakin asioista olla ylpeä!

Vierailija
10/12 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikamoiset nahkapussit jäi. Koko sama kuin ennen imetyksiä, mutta löysemmässä nahkassa. Lisäksi ovat jotenkin littanat, ei mitään boostia. Höh :/

Vierailija
11/12 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ot, mutta en minä ymmärrä sitäkään, että "olen ylpeä, että tämä vartalo on kantanut ja synnyttänyt kaksi lasta", ikään kuin se olisi oma valinta, tuleeko raskaaksi ja onko saamatta keskenmenoja tai kuoleeko vauva kohtuun. Onhan se jotain millä paikata raskausarpien sun muiden tuomaa harmia, mutta vähän epäloogista.

Vierailija
12/12 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat aika riippuvat jo ennen imetyksiä, joten en huomaa merkittävää eroa. Ja ne arvetkin tulivat 14-vuotiaana kun rinnat pulpahtivat nollakoosta suunnilleen yhdessä yössä c:hen, joten arvet olivat jo kauan sitten haalenneet ennen imetyksiä.

Sanoisin että rinnat palasivat jotakuinkin samanlaisiksi. Jos roikkuvat vähän enemmän kuin ennen niin ero on melko vähäpätöinen.

Samaa EI voi sanoa mun mahastani, se todellakaan ei roikkunut ennen raskauksia. Nyt se on lähtenyt tavoittelemaan polvia... >:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi