Lue keskustelun säännöt.
Mitä ruokia 7-11kk ikäisesi on syönyt kahden viime päivän aikana?
13.10.2010 |
Ei tarvitse laittaa määriä, vaan mitä ruokia ja mistä aienksista tehty (ja onko kaupan vai itse tehtyä). Vinkkien jakamiseksi tämä ketju.. Laitatko itse ethdyistä ruuista "reseptit", tai siis ruoka-aineet mitä niissä on.
Kommentit (2)
Tyttö 8,5kk on syönyt
-aamu- ja iltapaloiksi ohrapuuroa (keitetty ohrahiutaleista ja surautettu sileäksi) hedelmäsoseen kanssa (kaupasta)
-lounaaksi itsetehtyä peruna-porkkana-kukkakaali-broilerisosetta jossa oliiviöljyä lisänä
-kaupan peruna-parsakaalisosetta
-kaupan bataatti-kesäkurpitsasosetta
-kaupan maissinaksuja
-keitettyä kukkakaalia pieninä paloina sormiruokana
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
10kk ikäinen ja hän on syönyt:
eilen
aamupalalla neljän viljan puuroa
välipalaksi banaania palasina
lounaaksi itse tehtyä sosetta: kuhaa, perunaa, bataattia, tilliä, valkosipulia. Jälkkäriksi vähän passion-hedelmää.
päivälliseksi itse tehtyä sosetta: porkkanaa, perunaa, sipulia, kesäkurpitsaa, herbs de provencea. Alkupalaksi tomaattia (siemeniä).
Iltapalaksi kaurapuuroa.
tänään
aamupalalla ruishiutalepuuroa, jälkkäriksi banaania soseena.
lounaaksi itse tehtyä sosetta: naudan lihaa (karjalanpaistia irtomyynnistä), perunaa, parsakaalta, mustapippuria, valkopippuria, valkosipulia, persiljaa. Jälkkäriksi itse tehtyä mustaherukkakiisseliä.
välipalaksi kaupan päärynäpiltiä.
päivälliseksi itse tehtyä sosetta jossa perunaa, porkkanaa,siikaa, tilliä, mustapippuria.Jälkkäriksi vähän luumusosetta (itse keitettyä).
iltapalaksi kaurapuuroa.
Ja aina välissä tuttelia.