Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä osin sitä huutishuijaria saa kommentoida täällä?

Vierailija
13.10.2010 |

Siis linkkejä ei saa linkittää? Saako keskustella ihmisestä joka huijaa toisia ihmisiä huuto.netissä?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole ketään syytellyt enkä huijariksi väittänyt :)

Vierailija
22/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli me kaikki, luulisin että enemmistö, jotka EMME hyväksy rva x:n tekemisiä ja arvostelemme häntä siitä.

Sinä olet ihan unq:na eli uniikkina täällä puolustamassa jotain mitä ei oikeesti olekaan :)

Hyvät yöt, keskityppä nyt töihisi ja vedä syvään henkeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, jotka ovat lähinnä sisältäneet tällaisia linkityksi kohteisiin. Eli täysin käsittämättömistä syistä..

Vierailija
24/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, jotka ovat lähinnä sisältäneet tällaisia linkityksi kohteisiin. Eli täysin käsittämättömistä syistä..

Vierailija
25/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli me kaikki, luulisin että enemmistö, jotka EMME hyväksy rva x:n tekemisiä ja arvostelemme häntä siitä.

Sinä olet ihan unq:na eli uniikkina täällä puolustamassa jotain mitä ei oikeesti olekaan :)

Hyvät yöt, keskityppä nyt töihisi ja vedä syvään henkeä!

Et edelleenkään ymmärrä ollenkaan mitä sanoin jo aiemmin pariin kertaan, kun ET EDES HALUA YMMÄRTÄÄ! "minä minä minä minä"

Ja sori, en satu olemaan töissä eikä tarvitse vetää syvään henkeä, henki kulkee ihan tasaisesti muutenkin.

Koitappas nyt vihdoin tajuta, että samalla puolella me ollaan, mutta en vaan hyväksy sitä, että lapset ja perhe vedetään julkiseen keskusteluun ja arvostellaan tiettyjä asioita. Ei ylläpitokaan poista mitä tahansa, vaikka pyytäisi.

Vierailija
26/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edelleenkään ymmärrä ollenkaan mitä sanoin jo aiemmin pariin kertaan, kun ET EDES HALUA YMMÄRTÄÄ! "minä minä minä minä"

Ja sori, en satu olemaan töissä eikä tarvitse vetää syvään henkeä, henki kulkee ihan tasaisesti muutenkin.

Koitappas nyt vihdoin tajuta, että samalla puolella me ollaan, mutta en vaan hyväksy sitä, että lapset ja perhe vedetään julkiseen keskusteluun ja arvostellaan tiettyjä asioita. Ei ylläpitokaan poista mitä tahansa, vaikka pyytäisi.

[/quote]

Kuule hei. Mikäli huomasit, niissä parissa viimeisessä ketjussa ei kukaan ole arvostellut tai kommentoinut lapsia tai perhettä!!!!!

Sen huutishuijarin sukua ei ole mainittu. Ainoastaan herännyt ohut epäilys, liekö hänen kavereitaan hinnankorottelijoina hänen huuto kohteissaan.

Ja sä oot ihan eri puolella kuin me muut.

Vierailija
27/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule hei. Mikäli huomasit, niissä parissa viimeisessä ketjussa ei kukaan ole arvostellut tai kommentoinut lapsia tai perhettä!!!!!

Sen huutishuijarin sukua ei ole mainittu. Ainoastaan herännyt ohut epäilys, liekö hänen kavereitaan hinnankorottelijoina hänen huuto kohteissaan.

Ja sä oot ihan eri puolella kuin me muut.

Kannattaisko ruveta ennustajaksi, jos kerran tiedät kaiken kaikesta? ;)

Olet kyllä väärässä väittäessäsi että en ole samalla puolella, mutta mieluusti olenkin sinun kanssasi eri puolella, kun et edes halua ymmärtää mitä sulle sanotaan.

Etkä EDELLEENKÄÄN ole perustellut hävytöntä syytöstäsi, missä minua syytät huijariksi?

Vierailija
28/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sinua syyttänyt huijariksi, ainoastaan sitä myyjää.. eli hei. Hetkinen, siellä on myyjä ite??Oiskos niin ?? :D

Mites etelä-Suomeen? Kiirettä pitää laitellessa niitä ilmoituksia missä viattomilta ostajilta koitetaan saada nyhdetyksi järkyttäviä summia muutamasta vaatteesta!

Illanjatkoja!!! :)

Vierailija
29/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sinua syyttänyt huijariksi, ainoastaan sitä myyjää.. eli hei. Hetkinen, siellä on myyjä ite??Oiskos niin ?? :D

Mites etelä-Suomeen? Kiirettä pitää laitellessa niitä ilmoituksia missä viattomilta ostajilta koitetaan saada nyhdetyksi järkyttäviä summia muutamasta vaatteesta!

Illanjatkoja!!! :)

Onko sulla oikeasti joku ongelma? Koko aika syytät TÄYSIN VIATONTA ihmistä nytkin, kun kuvittelet olevasi oikeassa.

No, ei siinä mitään, kysytäänpä mikä on ylläpidon kanta asiaan!

Vierailija
30/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysele sieltä ylläpidolta mitä haluut. Laita samalla terkut sille huijari myyjälle jos kerta et ite oo se.

Kyllä on niin paljon tähdellisempiä puolustettavia, että älä etes yritä saada minua uskomaan että sulla ei oo kyseisen huijari myyjän kanssa mitään tekemistä!

Vierailija
31/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija - 13.10.2010 19:27 (36/38)

Myyjä on yksityishenkiö nimimerkin suojassa tosin.

Sinähän varsinainen leppäkertun puoliso olet.

Sinä näet tässä vain ja ainoastaan että kyseistä nimimerkkiä vainotaan tai panetellaan.

Kuules hei, asia on niin, että täällä on myöskin ihan asiallisesti keskusteltu hänen tekemistään huijauksista jotka sinä loistavalla älykkyydelläsi ja lukutaitoisena ihmisenä varmastikin ymmärrät.

Joko olet täysin provokatiivinen ihminen tai kyseisen nimimerkin kaveri tai jopa mahdollisesti itse harrastat samaa kuin tämä ketjussa pääosaa näyttelevä henkilö! "

Ai niin et ole syyttänyt vai?

Vierailija
32/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysele sieltä ylläpidolta mitä haluut. Laita samalla terkut sille huijari myyjälle jos kerta et ite oo se.

Kyllä on niin paljon tähdellisempiä puolustettavia, että älä etes yritä saada minua uskomaan että sulla ei oo kyseisen huijari myyjän kanssa mitään tekemistä!

E.V.V.K :)

Vierailija
33/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kuule susta huijarimyyjän puolustelija ihan sitä mieltä mitä mä haluun.

Että omia sanojasi lainatakseni, otappa sievästi se nuppisi pois sieltä mihin päivä ei paista.

Ai niin, et sä osaa noin nätisti kirjoittaa, sä kirjoitit hiukan sivistymättömemmin :)

Vierailija
34/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA NYTKÖ EI KELPAA MUUT KUIN OMAT MIELIPITEESI??

Vierailija - 13.10.10 09:51 (ID 11319563)

Vierailija
35/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh?

Vierailija
36/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh?

Vierailija
37/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on osoittautunut huijariksi. Aina kun aiheesta mainitaan täällä av:lla, niin keskustelun avaus tai keskusteluketju poistuu mystisesti. Näin olen käsittänyt kuvion menevän. Hauskaa iltaviihdettähän tää on vaikkei juonta tunnekaan läpikotaisin. Vähän niinku mykkäelokuva pelkällä tekstityksellä.

Nim. Seuraa mielenkiinnolla

Mitä täällä tapahtuu? täh?

Vierailija
38/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtaa Trinsessahenkeä!

Vierailija
39/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et trinssu kirjottanu noista osan...

Vierailija
40/60 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et trinssu kirjottanu noista osan...

Sehän puhuukin...tai siis kirjoittaa itsestään aina monikossa!