Mistä äitiystakki?
linkkejä ja vinkkejä mistä saisi kivan äitiystakin, Vauva syntyy ensi vuoden alussa mutta siihen saakka pitäs joku lämmin ja mukava takki olla. omat ei mee enää kunnolla mahan kohdalta kiinni.
Kommentit (23)
On sikakallis, mutta ei ole vain äitiystakki ja käy sulle hiekkalaatikon reunalle vuosiksi eteenpäin!Irrotettava tikkivuori eli menee syksyllä, talvella ja keväällä. Olen ollut tosi tyytyväinen vaikka kirpaisi kyllä ostaa (199e)
jota käytin ison vauvamasun kanssa :) mistä päin olet?
ihan normaali Joutsenen polviin ulottuva toppatakki, koko 36. Se oli jotenkin aika joustava vyötäröltä. Ehdin kyllä ostaa äitiystalvitakin Bellybuttonistakin, mutta sitten totesin tuon oman vanhan Joutsenen ihan sopivaksi.
ku ilmeisesti oli niin kuuma vatsan takia...
Autoreissuilla meni ihan huppari ja sen päälle fleecetakki tai oma toppatakki auki.
Niillä pakkasilla mitä viime talvena oli, en paljoa mielelläni ulkoillut.
Hae hakusanoilla äitiystakki, mammatakki, kantotakki (niissä on tila mahalle samalla) jne.
ihan normaali Joutsenen polviin ulottuva toppatakki, koko 36. Se oli jotenkin aika joustava vyötäröltä. Ehdin kyllä ostaa äitiystalvitakin Bellybuttonistakin, mutta sitten totesin tuon oman vanhan Joutsenen ihan sopivaksi.
loppuun asti kiinni, vaikkei ole edes erityisen leveää mallia. Ja ihan turhalta olisikin tuntunut ostaa erikseen äitiystakkia.
Olen myös nähnyt äitiystakkeja Stockmannilla ja Kampin Bebesissä, mutta olivat satasen luokkaa tai kalliimpia, en halunnut maksaa niin paljon lyhyen aikaa käytettävästä takista.
Vieläkö sulla myynnissä? Voisin olla kiinnostunut.
oli semmonen seppälän pussimallinen takki. oli kuin tehty raskausmahalle.
ostin just Anttilasta Hummelin miesten mustan toppatakin kokoa XXL hintaan 39.90. Olen normaalistikin kokoa 44 joten normimallistoista parikokoa isompi takki ei onnistunut. Tuo takki menee sitten miehelle kun en itse sitä enää tarvitse.
kuljin talven miehen toppatakeissa. Just ja just meni vetoketju vielä kiinni. Omaa takkia käytin, jos halusin olla "hienompi", mutta se tarkoitti sitä, että takki oli auki ja siinä huivi roikkumassa päällä. Harvoinhan talvella on niin kylmä, ettei autolla voi kauppoihin mennä takki auki.
boobin vuorellisen fleecetakin, kun raskaus on ohi, takki pienenee normaalikokoonsa sivuilla olevien vetoketjujen ansiosta. Takki on myös imetystakki eli siinä on kätevä luukkusysteemi jolloin voi imettää vaikka ulkona niin ettei tisseihin pääse kylmää.
My Doris ja anton&ninassa Oulun myymälässä on ihania äitiystakkeja! Eikä pahan hintaisia, oisko ollu ovh jotain reilu 50e ja aika usein siellä 20% ale päiviä ni ei jää paljon takille hintaa.:) Ite ostin sieltä joku aikaa sitten sellasen takin, joka on sen mallinen et voi hyvin pitää vielä raskauden jälkenkiin.. Kivaa vaihtelua H&M takkeihin ja eipähän oo jokaisella vastaan tulevalla odottavalla mammalla sit samanlaiset takit päällä :D
Minulla olisi myynnissä 2kpl äitiystalvitakkeja. Molemmat on ostettu viime talvena ja ne ovat hyvässä kunnossa.
H&M Mama-pitkä toppatakki, musta, hupullinen, koko L - lämmin toppis.
Mamalicious Felica-villakangastakki, musta, koko L - tyylikäs kaupunkitakki.
Olen laittamassa takit myyntiin huuto.nettiin ihan pikimmiten.
Raskausaikana en tietty älynnyt, mahduin suht ok perustakkeihini ja äidiltä lainasin joitakin takkeja. Mutta kantotakin ostin vasta sitten kun olin kantanut lasta varmaan tuhansia tunteja syntymän jälkeen ja harmitti kun en ostanut jo raskausaikana sellaista. Esim. babyidealla ja myllymuksuilla on kantotakkeja myynnissä.
Itse vuokrasin kesätakin tuolta (löytyy myös talvitakkeja):
http://www.lainahaikara.fi/
Arvostin kyllä ihan oikeaa äitiystakkia liian ison takin sijaan. On kiva näyttää töissä edustavalta.
Saa jo nykyisin huuto-netistä, vauvan osta ja myy puolelta ja varsinkin sen yhden liikkeen osta myy palstalta (d jotakin)
joku a-linjainen villakangastakki menee isonkin mahan kanssa. Jos ylimääräistä rahaa niin osta uutena H&M:n äitiystoppatakki.