Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, joiden mielestä homoseksuaalisuus on ihan normaalia

Vierailija
13.10.2010 |

Onko sinulle ihan sama onko lapsesi homo vai hetero? Jos haluaisit lapsesi olevan mieluummin hetero niin et todellisuudessa pidä homoja samanarvoisina kuin heteroita.

Usein nämä "homoystävälliset" ihmiset ovat suvaitsevaisia niin kauan kunhan ei omaan perheeseen kohdistu tämä homous.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa kuitenkin yhteiskuntamme on hyvin heteronormatiivinen niin voi olla lapselle itselleen rankempaa jos on homo. Ja kentis tällöin tarvitsee enemmän tukea mutta oikeasti mulle on aivan sama.

Vierailija
22/32 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle ihan sama onko lapsesi homo vai hetero? Jos haluaisit lapsesi olevan mieluummin hetero niin et todellisuudessa pidä homoja samanarvoisina kuin heteroita.

Usein nämä "homoystävälliset" ihmiset ovat suvaitsevaisia niin kauan kunhan ei omaan perheeseen kohdistu tämä homous.

Mutta lapselle olisi helpompaa olla hetero, mutta jos hän olisi homo, toivoisin, että hän uskaltaisi olla sitä avoimesti.

Toivoisin lapseni opiskelevan ja hankkivan hyvän ammatin, mutta jos hän ei niin tee, on hän silti yhtä arvokas lapsi minulle.

Nämä ei ole niin mustavalkoisia ja yksiselitteisiä asioita.

Lapselleen toivoo parasta. Ettei elämä olisi kovin hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo asiat niin, että fine. Kunhan hankkivat lapsia, että pääsen isovanhemmaksi ( : Poika oli ainut lapsi 12 ensimmäist vuottaan.

Syy: hän oli empaattinen, leikki vain tyttöjen kanssa, shoppaili minun kanssani mielellään. Oli tarhassa esim. ainoa poika, jota pyydettiin tyttöjen synttäreille.

Juuri kerroin 16-vuotiaalleni tuon ( : Häntä nauratti. Joo ja kyllä on pojalla ihan tytöt mielessä. Koko ajan ja jatkuvasti.

Eli ihan sama onko homo vai hetero tuo lapseni. Rakastan häntä varauksettomasti enivei.

Vierailija
24/32 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden homokaverini vanhemmat jotka olivat molemmat epäilleet poikiensa olevan homoja. Koskaan ei tyttöjä tuotu kotiin yms. Nämä homot siis täysin eri perheestä, toisessa epäilyksestään kertoi äiti ja toisessa isä.

Ajattelin jo asiat niin, että fine. Kunhan hankkivat lapsia, että pääsen isovanhemmaksi ( : Poika oli ainut lapsi 12 ensimmäist vuottaan.

Syy: hän oli empaattinen, leikki vain tyttöjen kanssa, shoppaili minun kanssani mielellään. Oli tarhassa esim. ainoa poika, jota pyydettiin tyttöjen synttäreille.

Juuri kerroin 16-vuotiaalleni tuon ( : Häntä nauratti. Joo ja kyllä on pojalla ihan tytöt mielessä. Koko ajan ja jatkuvasti.

Eli ihan sama onko homo vai hetero tuo lapseni. Rakastan häntä varauksettomasti enivei.

Vierailija
25/32 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en vain jaksa hyväksyä sen eukon näkemyksiä.

Homot menee, mikäs siinä.

Vierailija
26/32 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika jo jutteli että hän olisi homo mutta veti sitten vuoden päästä takaisin kun rakastui tyttöön, oli sitä ennen ollut ihastunut poikaan.

Vierailija
27/32 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että ehkä mun mielestäni olisi yksinkertaisempaa, jos lapseni olisi hetero. Mutta keksin tuhat asiaa, jotka olisivat lapselleni tai minulle pahempia kohtaloita kuin homous.

Rakkaus lastani kohtaan ei ole kiinni hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan.

Vierailija
28/32 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sinunkaltaisten vuoksi en haluaisi lapseni olevan homo, tämä maailma on yhä ja aina vain niin vihamielinen kaikkea erilaisuutta kohtaan.

Muuten minulle on aivan sama onko lapseni homoja vai ei, kunhan ovat sinut itsensä kanssa ja onnellisiä elämässään.

Vierailija
29/32 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on mustavalkoinen kysymys.

Tuollaisia laukovien kohdalla mietin aina sitä, miten he onnistuvat välttämään elämän todelliset haasteet ja vaikeudet.

On IHAN OIKEASTI vakavampaakin mietittävää useimmilla vanhemmilla kuin ovatko heidän lapsensa onnellisia samaa vai eri sukupuolta olevan kanssa.

Vanhempien rakkaus lapsiaan kohtaan kestää yllättävän paljon vakavempiakin ongelmia, joten kehoitan tällaisa pohdiskelevien katsomaan peiliin.

Vierailija
30/32 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapseni olisi hetero. Syy: ollessani itse avosuhteessa saman sukupuolen edustajaan, koin ap:n kaltaisten ihmisten taholta niin käsittämättömän kamalaa käytöstä ja pahoitin mieleni niin useasti, etten todellakaan toivo lapselleni samanlaista kärsimystä.

Comprendo? Pittääkö vääntää vielä tukevammasta rautalangasta?

Vierailija
31/32 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymys on typerä, koska vaikka MINULLE asia olisi yksi lysti, muulle ympäristölle se ei sitä ole. Kukapa nyt toivoisi lapselleen elämää, jossa saattaa joutua vainon ja vihan kohteeksi!

Minulle itselleni asia siis on ihan sama, tärkeintä on, että lapsi on onnellinen ja rehellinen itselleen.

Vierailija
32/32 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et koskaan saa lastasi kotiin ja kotiintulojuhlan sijasta pidätkin hautajaiset. Elämä ei todellakaan ole noin mustavalkoista kuin ap ajattelee.

Kovin on mustavalkoinen kysymys.

Tuollaisia laukovien kohdalla mietin aina sitä, miten he onnistuvat välttämään elämän todelliset haasteet ja vaikeudet.

On IHAN OIKEASTI vakavampaakin mietittävää useimmilla vanhemmilla kuin ovatko heidän lapsensa onnellisia samaa vai eri sukupuolta olevan kanssa.

Vanhempien rakkaus lapsiaan kohtaan kestää yllättävän paljon vakavempiakin ongelmia, joten kehoitan tällaisa pohdiskelevien katsomaan peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä