Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän minä ehdin kotiäitinä tehdä lähes kaikki kotityöt?

Vierailija
13.10.2010 |

Kyse ei ollut siitä että olisi ollut pakko,mutta miksen tekisi jos ehdin?Miten te saatte sen päivänne niin täyteen ettei muka kotitöitä ehdi tehdä siinä ohessa?

Aamulla laitoin aamupalat pöytään,ja sitten pyykit ja tiskit koneeseen.Ulkoilun ohessa vietiin lehdet keräykseen jne,päiväunien aikaan ehdin ripustella pyykit ja tyhjentää tiskikoneen sekä myös juoda kahvia ja palstailla :D Vain isommat suursiivoukset tehtiin miehen kanssa viikonloppuna,muut päivittäiset hommat ehdin ihan hyvin tehdä kyllä

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole tiettyjä perusairauksia? Ai niin mutta turhaahan sitä palsta mammulille on kertoa siitä miten ihmisten elämäntilanteet niin eroaa kun ei se tajua :D:D

Vierailija
2/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

+matkat. Ihan normaalia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vilkasta lasta ja iso talo landella ainakin 200m2...harrastatte paljon ja sulla on myös selkävamma ja SIITÄ HUOLIAMTTA EHDIT KAIKEN KOSKA OLET SUPERÄITI EIKÄ SUN MIEHEN TARVI ILTAISIN EDES ROSKIA VIEDÄ SAATI TISKIPÖYTÄÄ PYYHKIÄ KOSKA SÄ JAKSAT ITSE KAIKEN. :D:D:D

Vierailija
4/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona hoitamassa lapsia, en kodinhoitajana. Koska maksan puolet perheen kuluista niin katson, että minulla ei ole velvollisuutta työllä korvata elatustani.

Meillä käy siivooja!

Vierailija
5/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi illalla on vielä ruoan laittoa, kaupassa käyntiä, keittiön siivousta, tiskikoneen lataamista, lasten hoitoa ja niihin ehtii mieskin osallistumaan :D

Vierailija
6/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne sen helpompia oli kun lapset yleensäkään.Aina näihin perussairauksiin jaksetaan vedota,eiköhän se laiskuus ole se suurin syy useimmilla.ap

Vierailija
7/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuljettaa sisälle niin paljon roskaa vaikkapa nyt syksyllä, että on pakko esim imuroida melkein joka päivä. Totta kai siinä ehtii viedä myös roskia ym. Mutta jo ruokahuolto ja päivän jälkien siivoaminen vievät niin paljon aikaa, että en ehdi kaikkea siivota.

Vierailija
8/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen lapsen työssä käyvä äiti ehdin tehdä kaikki kotityöt?

Vierailija
9/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista se on meillä :D teillä kai illalla käydään sit ravintolassa syömässä suuren maailman tapaan kun ei tule tiskiä eikö keittiöön sotkua?

Vierailija
10/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodinhoitoon vaikka hänellä onkin vaimo kotona? Ehkä siksi kun ei ole mikään vaivainen vikisijä?

Vierailija
11/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pyykkien laittaminen tarkoittaa sitä, että kannan olohuoneeseen seitsemän kukkurallista koria puhdasta pyykkiä kerran viikossa ja viikkaan niitä koko päivän. Ja tiskien laittaminen tarkoittaa, että raivaan tiskipöytää tunnin. Jne.

Lapsia viisi, iso koti.

Vierailija
12/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän hommia kuin sulla....

Vierailija
13/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mensisi vauvan hyssyttelyyn ja kanniskeluun ja taaperon hoitamiseen.

Vierailija
14/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosiaan riittää meillä se tiskikoneen pyöritys kerran päivässä.Ihan kotona syödään kyllä arkena.ap

Vierailija
15/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tuon enempää kotonaan ehdi tekemään? Mä en usko hetkeäkään ja puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä :D

Vierailija
16/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitä kerta päivässä tiskeihin 5 hengen taloudessa :D taitaa ap syödä likaisilta lautasilta kun ei ukkonsa viitsi edes konetta ladata...

Vierailija
17/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko teillä tapana jättää likaiset tiskit altaaseen ja pöytä pyyhkimättä illalla? YÖKS

Vierailija
18/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pyykkien laittaminen tarkoittaa sitä, että kannan olohuoneeseen seitsemän kukkurallista koria puhdasta pyykkiä kerran viikossa ja viikkaan niitä koko päivän. Ja tiskien laittaminen tarkoittaa, että raivaan tiskipöytää tunnin. Jne. Lapsia viisi, iso koti.

Minä pesin joka päivä koneellisen tai kaksi ja ne viikkasi aamulla samalla kun lapset söivät aamupalaa. Tiskipöydälle ei keräänny kun laittaa suoraan koneeseen joka toki tyhjennetään heti ohjelman jälkeen. Täälläkin viisi lasta.

Vierailija
19/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistamaan totuutta :D mutta mulla nääs onkin 7 lasta ja asun kartanossa. En huoli hovimestaria enkä palvelustyttöjä koska ehdin itse kaiken. Mun miehen ei tarvi sit iltaisin tehdä mitään...ai niin unohdin mainita vielä siitä että tässä ohessa ehdin hoitaa myös kenneliä ja naapurin mummoakin!

Vierailija
20/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kun pitää imettää ja syöttää! Helppoa sulla ap tuo elämä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi