Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olisitte valmiit maksamaan tästä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis talo ja olisimme valmiit muuttamaan lähemmäksi lasten isovanhempia! Mutta tuo hinta taitaa olla liian iso meidän perheen (2+2) hintaluokalle. Kuinka paljon uskaltaisimme tarjota. Olemme menossa kohdetta katsomaan myöhemmin!

Vierailija
2/6 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta ihan kohdallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintakaan ei ole paha, tosin en tiedä tuon alueen hintoja mutta tännepäin olisi ihan ok hinta MUTTA koskaanhan ei kannata maksaa mitä pyydetään koska niissä on aina jätetty se pelivara. Tarjoaisin ehkiä 200 000- 220 000 ja siitä lähettäs neuvottelemaan hintaa mutta maksimihinta olisi ehkä 250 000.

Ainut mikä minua häiritsi siinä niin siinä oli todella paljon laattaa, siis oleskelutiloissakin oli laattaa. Tosin laatta oli tyylikäs ja hieno mutta vähän tuo kolkkoutta taloon mutta ostasin silti.

Vierailija
4/6 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin paljon, vaikka tosi hieno talo onkin!

Olen muuten ilmeisesti jotenkin rajoittunut käsityskyvyltäni, mutta voiko joku sanoa miten tuon pohjapiirustuksen mukaan pääsee olohuoneeseen???

Vierailija
5/6 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin paljon, vaikka tosi hieno talo onkin!

Olen muuten ilmeisesti jotenkin rajoittunut käsityskyvyltäni, mutta voiko joku sanoa miten tuon pohjapiirustuksen mukaan pääsee olohuoneeseen???

Vierailija
6/6 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on ns. kahdessa kerroksessa ja keskellä menee muutaman rapun rappuset. Olohuone on kyllä todella pieni ja ei taida olla yhtään ehjää seinää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi