Minun mielestä helsingissä
todella harva ihminen on normaali. Olen tullut tähän tulokseen siellä usein käytyäni. En ikinä muuttaisi sinne.
Kommentit (23)
Normaali ei ole aina hyvä asia. Eikä kannata perustaa landella mielipiteitä kotikatuun/salkkareihin tai pariin hassuun käyntiin stadissa.
Musta täällä ihanan paljon erilaisuutta.
Vain normaali ihminen kirjoittelisi tällaista kahdeksalta lauantai-aamuna, hohhohoijaa.
Ihanaa, kun Helsingissä voi pukeutuakin persoonallisesti ilman että tuijotetaan silmät lautasen kokoisina ja osoitellaan sormella - kuten landella tehdään!
Nimim. " se saatananpalvoja"
- asun itsekkin kaupungissa, tosin pienemmässä kuin helsinki.
- käyn helsingissä paljon, töiden puolesta eli TIETONI ei perustu vain pariin käyntiin
-en ole herännyt tämän takia vaan heräsin tenavien kanssa jo kuuden jälkeen
- Voin sanoa, että olen normaali itsekkin. Helsinkiläiset eivät vain osaa ottaa huonoa palautetta vastaan (löysinpä taas uuden miinuksen heistä)
ap
En tietääkseni. Sanoin että todella harva eli jos teidän elämää helpottaa niin kuvitelkaa että te kuulutte siihen normaalikastiin
Kiitos ap, että et muuta tänne Helsinkiin. ;=DD
on pian samanlainen rappio kaupunki kuin detroit
esim. ihminen joka ei asu Helsingissä on automaattisesti maalainen
En kehtaisi noin edes sanoa varsinkin kun Helsinki on maailman mittakaavassa aivan pikkukaupunki.
kuin helsinkiläisiä, myös teitä maalaisia =).
käsittääkseni kukaan stadilainen ei uhonnut mitenkään koolla
joka tulee esille juuri siinä että kaikki ei-helsinkiläiset ovat muka maalaisia.
Miksi siis en saisi sanoa niitä, jotka asuvat muualla Suomessa kuin Helsingissä maalaisiksi. Ei kai ne kaupunkilaisiakaan voi olla, kun Helsinkikin on niin pieni?! Eikä maalainen ole mielestäni mitenkään huono asia. Jos niin kuvittelet, taidat kärsiä alemmuuskompleksista.
T: viidennen poleven helsinkiläinen
Sä taidat ap itse olla sellainen TOSI normaali, suorastaan tavisten tavis. Jos se on susta hyvä, niin ole tyytyväinen äläkä arvostele muita. Kaikki eivät halua olla taviksia. Helsingissä on enemmän porukkaa kuin muissa kaupungeissa (myös enemmän kuin sinun kotikaupungissasi, kuten jo kerroit aiemmin) ja siksi joukkoon mahtuu enemmän kaikenlaisia ihmisiä. Tähän ei tarvita korkeaa koulutusta, jotta sen ymmärtää. Paitsi ehkä sinä olisit kuitenkin tarvinnut? En itsekään asu Helsingissä, mutta mielestäni ihmiset ei siellä oo sen epänormaalimpia kuin muuallakaan.
" No koko liittyy sillä tavalla että helsinkiläiset kuvittelevat olevansa jotenkin parempia ihmisiä ja heillä on ihmeellinen ylemmyydentunto
joka tulee esille juuri siinä että kaikki ei-helsinkiläiset ovat muka maalaisia. "
yli 30 000 asukkaan paikkakunta on kaupunki!
Mistä AP tiedät, että tapaamasi " epänormaalit" ihmiset ovat aitoja helsinkiläisiä??
Kyllä se on ihan tietämättömyyttä ja/tai ylimielisyyttä, jos kutsuu muissa Suomen kaupungeissa asuvia maalaisiksi. Ei saisi mustakaan kunnon maalaista, kun olen tullut niin uusavuttomaksi täällä kaupungin mukavuuksien keskellä.
Off topic, sorry.
Ap menee Helsinkiin ja näkee ensimmäiseksi kymmenen eri puolelta Suomea edellisellä junalla saapunutta ap:ta. Katselee siinä tovin joukkoa ja ihmettelee miten epänormaaleja tyyppejä. Tänne ap ei halua koskaan muuttaa.
Mene nukkumaan.