Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun toisten lapset tonkii käsilaukkua perhekerhossa

Vierailija
12.10.2010 |

Käymme lasten kanssa perhekerhossa, jossa on 0-4 v. lapsia äiteineen. Minulla on käytännön syistä mukana käsilaukku, jossa on välttämättömät kamat kuten avaimet, puhelin, lompakko (käymme yleensä kotimatkalla kaupassa), astmalääkkeeni, lapselle varmuuden vuoksi evästä ja vaihtovaatteet.

Ärsyttää, kun saan jatkuvasti hätistellä kiinnostuneita pikku sormia pois laukustani. Ei, paikassa ei ole mitään hyllyä, naulakkoa tms., mihin voisin laukun laittaa, enkä jaksaisi koko ajan rutistaa sitä sylissäni. Lapset käyvät laukulla, vaikka se olisi minulla olkapäällä kun istun juttelemassa muiden äitien kanssa. Ja tietysti, jos jätän laukun hetkeksikään tuolille/pöydälle, niin sisältö on levitetty lattialle.

En tajua miten 3-4 vuotiaiden on niin vaikea ymmärtää, että toisten laukkua ei tongita. Olen sanonut asiasta usein nätisti ja vähemmän nätisti. Omat lapseni eivät ikinä tee tuollaista.

Ok, tiedän, ettei tämä ole maailman suurin vääryys. Mutta se ärsyttää silti. Antakaa anteeksi heikkouteni.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuvaat sinne seinään oman naulan laukulle, jos ei muuten onnistu. ;)

Vierailija
2/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse raahaan aina käsilaukkua mukana ja ikinä ei kukaan vieras lapsi ole laukulleni mennyt penkomaan. Ja omatkin tietää, ettei toisten laukulle mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ymmärtänyt, kun olen sanonut, mutta siellä on noi muutama, jotka ei usko ei sitten millään. Siitä on tullut heille pikemminkin hauska leikki, että menevät laukulle heti kun en huomaa.

ap

Vierailija
4/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat vittumaiselta tyypiltä

Vierailija
5/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ymmärtänyt, kun olen sanonut, mutta siellä on noi muutama, jotka ei usko ei sitten millään. Siitä on tullut heille pikemminkin hauska leikki, että menevät laukulle heti kun en huomaa. ap

Ilmeisesti nämä muutama muksu ovat semmoisia jästipäitä, eteivät usko kaunista mutta tiukkaa puhetta. Ja heidät omat kaikkitietävän paremmat äitinsä eivät vaivaudu kieltämään, komentamaan, eivät välitä.

Olepa ensi kerralla TOSI vihainen. Paitsi että kiellät, myös NOSTAT lapsen pois, toiseen paikkaan.

Tiukka silmiin katsominen auttaa.Todella vihainen ktase ja ääni SINÄ ET KOSKE MINUN LAUKKUUNI ENÄÄ IKINÄ ! ja kannat nico-jessican toiseen paikkaan.

Kokemuksesta voin sanoa, että tepsii lähes kaikkiin lapsiin aina kouluikäään asti.

Vierailija
6/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä ei ole maailman suuri ongelma, mutta silti ärsyttää.

Itse kuulostat provoilijalta.

ap

Vierailija
7/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ymmärtänyt, kun olen sanonut, mutta siellä on noi muutama, jotka ei usko ei sitten millään. Siitä on tullut heille pikemminkin hauska leikki, että menevät laukulle heti kun en huomaa. ap

Ilmeisesti nämä muutama muksu ovat semmoisia jästipäitä, eteivät usko kaunista mutta tiukkaa puhetta. Ja heidät omat kaikkitietävän paremmat äitinsä eivät vaivaudu kieltämään, komentamaan, eivät välitä.

Olepa ensi kerralla TOSI vihainen. Paitsi että kiellät, myös NOSTAT lapsen pois, toiseen paikkaan.

Tiukka silmiin katsominen auttaa.Todella vihainen ktase ja ääni SINÄ ET KOSKE MINUN LAUKKUUNI ENÄÄ IKINÄ ! ja kannat nico-jessican toiseen paikkaan.

Kokemuksesta voin sanoa, että tepsii lähes kaikkiin lapsiin aina kouluikäään asti.

Jos nyt uskallan noin tehdä :)

Äidit sanoo aina välillä hajamielisesti, että "veeti, älä mee toisen laukulle", ja jatkavat sitten juoruamista. Jos minun lapseni tekisi noin, toruisin kunnolla ja puhuisin asiasta vielä kotona uudelleen, että ymmärtää varmasti.

AP

Vierailija
8/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä ei ole maailman suuri ongelma, mutta silti ärsyttää. Itse kuulostat provoilijalta. ap

Vierailija
9/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muut lapset käyttäytyvät noin huonosti, on vanhemmissakin takuulla jotain vikana. Vältä heidän huonoa seuraansa, ettet taantuisi heidän tasolleen, ja etteivät omat hienosti kasvatetut lapsesi saisi huonoja vaikutteita.

Tee myös lastensuojeluilmoitus noista pahimmista wt-mammoista (heitähän ne tietysti ovat?) ja pane syyksi se, että sinulle on huoli lapsesta, koska heidän vanhempansa ovat ihan ilmiselvästi välinpitämättömiä. Lapset ovat varmaan myös epäilyttävän rohkeita ja hakevat aikuisen huomiota ihan miten vaan, vaikka vierailtakin, koska heitä ei kotona huomioida...

Saat anteeksi heikkoutesi, saanko minä sen, että rupesi sekä itkettämään että naurattamaan tämä sinun huolesi?

Vierailija
10/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt uskallan noin tehdä :)

Äidit sanoo aina välillä hajamielisesti, että "veeti, älä mee toisen laukulle", ja jatkavat sitten juoruamista. Jos minun lapseni tekisi noin, toruisin kunnolla ja puhuisin asiasta vielä kotona uudelleen, että ymmärtää varmasti.

AP

Vierailija
11/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin osta hervottoman suuri dildo tai pari ja pistä se / ne laukkuusi. Kun taas joku ne levittää ja äidit haukkovat henkeään vieressä niin sano silloin kovaan ääneen: OLEN SATA KERTAA SANONUT ETTÄ LAUKKUUNI EI KOSKETA!!!

Saathan sinä säilyttää laukussasi mitä tahdot. eikös?

Luulisi että seuraavilla kerroilla äidit kilvan estävät lapsiaan tulemasta laukullesi. ja silloin, voit "pyytää anteeksi" ja näpäyttää vielä kerran sanomalla jotain tyyliin että: näköjään pitää minun opettaa teidät kasvattamaan teidän omia lapsianne, valitettavan radikaalilla tempulla se vihdoin onnistui.

Vierailija
12/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki laittavat avoimessa päiväkodissa hyllyjen päälle käsilaukut, juuri tästä syystä. Mielestäni et ole aiheetta vihainen. Kaiken lisäksi olisi vaarallista, jos pieni lapsi pääsisi astmalääkkeeseen käsiksi.

Ja jos laukussa on esim. aikuisten Panadolia, se on jo myrkyllinen annos pienelle lapselle.

Vierailija
13/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetoketjusta hihnaan hemmetin suurella munalukolla ja pidä avain taskussasi. =)

Vierailija
14/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tuhannesti, että tulin tänne turhine huolineni. Tulipa taas todettua, millainen paikka av on. Välinpitämättömät mammat haukkuvat niitä, jotka yrittävät opettaa lapsilleen edes jotain tapoja.

No, nauti nauruista.

AP

Vierailija
15/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Halloween -sarvet päässä ja värität kortin mustaksi.

Tai oikein vetistä limaa pursuilevä "räkärätti" (vaikka pilailulimaa). Sieltä tarttuu se leikkiräkä kivasti pikkuisiin sormiin ja välinpitämättömiin äiteihin tulee vauhtia, kun yskäiset samalla ja ihmettelet, kun ei sikainfluenssa VIELÄKÄÄN ole hellittänyt.

Vierailija
16/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko olette sitä mieltä, että ap on tässä naurettava?

Eihän asia minunkaan mielestäni maailman tärkein ole, mutta ymmärrän ap:n ärsyyntymisen hyvin. Olisiko teistä todella ok, jos laukkuanne leviteltäisiin lattialle?

Ja esimerkiksi nuo astmalääkkeet voivat olla oikeasti vaarallisia!

Vierailija
17/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lapsille sopimatonta". Esim. tamponeja (jos lapsi niita sielta ottaa, selitat kovaan aaneen kuinka tama laitetaan naisen pimppiin laastariksi). Tai kondomeja (tama on meidan isan pippeliin, silloin kun meilla halitaan oikein tiukasti). Ehka canesten rasvaa (kun mulla housuissa kutisee), tai pitsiset stringit jollain rivolla kuvalla.

Ehkapa talla saat muiden vanhempien huomion. Pokka vaan saa olla aikamoinen :)

Vierailija
18/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin aiemmassa viestissä, että nuo tonkijat ovat 3-4 v. eli pitäisi jo ymmärtää kieltoja.

AP

Vierailija
19/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja ehdotuksia olette keksineet käsilaukkuun laitettavaksi. Pitäisiköhän mulla pokka :)

AP

Vierailija
20/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne takit ja muut vaatteet jätätte? Vai missä niitä säilötte!? Jätä laukun ensi kerralla vaikka takin kanssa samaan hengariin roikkumaan, niin ei kurittomat lapset pääse käsiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän