Seksinpihtaajat, voisitteko antaa miehenne käydä vieraissa luvan kanssa?
Kommentit (28)
mutta oli vaihe ettei kiinnostanut ja sitä juurikin pahensi toisen syyllistäminen ja painostus ja ne kerrat kun suostui vaikka ei olisi halunnut. Tuli hyväksikäytetty ja raiskattu olo ja lopulta alkoi koko ihminen ja seksi hänen kanssaan ällöttää.
Lopultakin johtui hänen käytöksestään, halusi muutenkin olla "saamapuolella" enkä saanut itse mitään kun toinen ei välittänyt miltä minusta tuntui. Tuli itse parissa minuutissa ja mielenkiinto lopahti siihen. Ei muutenkaan ollut hellyyttä tai halunnut viettää yhdessä aikaa kanssani muuten kuin sängyssä. Huomasin haluavani muita ja siitä sitten alkoi erkaantuminen ja lopulta erosimme. Ja seksi muiden kanssa ollut paljon parempaa. Mieheni mielestä kun kaikki viettely ja lämmittely oli turhan työlästä kun oltiinhan me jo yhdessä niin se oli sama asia kuin että toinen on joku käyttöesine.
normaali (jos objektiivisesti laisinkaan mahdollista) ja sitten tuomita jompikumpi osapuoli. Joko pihtariksi tahi sitten seksihulluksi, joka myöskin tarvitsee hoitoa kyltymättömään haluunsa.
normaali (jos objektiivisesti laisinkaan mahdollista) ja sitten tuomita jompikumpi osapuoli. Joko pihtariksi tahi sitten seksihulluksi, joka myöskin tarvitsee hoitoa kyltymättömään haluunsa.
kun tahtoisin seksiä suunnilleen vähintään kerran kuukaudessa. Nyt olen yrittänyt parantaa tapani ja olen ollut 2 vuotta vonkaamatta, eli siis täysin ilman seksiä. Kumpi meistä tarvitsisi hoitoa? ;)
miehen kanssa jos mies pihtaisi. Itse voisin antaa vaikka joka päivä.
Toinen saattaa toisesta olla kyltymätön seksihullu ja toinen taas kokee vähempään tyytyväisen pihtariksi.
Itse en anna jos halua. Mikä pointti siinä on että minun himojen määrällä tai laadulla ei ole valtaa suhteessa?
Oma ukko voisi panna 3 kertaa päivässä. Ja sama meno jatkuisi seuraavana päivänä.
Minä tyydyn muutamaan kertaan viikossa.
Se että on vakituiseen toisen kanssa ei tarkoita että vähempään tyytyvä olisi kui puhallettava sille joka panisi useammin.
kun tahtoisin seksiä suunnilleen vähintään kerran kuukaudessa. Nyt olen yrittänyt parantaa tapani ja olen ollut 2 vuotta vonkaamatta, eli siis täysin ilman seksiä. Kumpi meistä tarvitsisi hoitoa? ;)
Halusin vain tuoda näkökulman asiaan. Toki kerran kahdessa vuodessa saattanee kääntyä pihtaamisen puoleen. Ja jos toinen vonkaa kolmesti päivässä pesää tai melaa, niin lienee kyltymättömyyttä :-)
niin ei tarvitse antaa lupaa.
Kyllä pitäis antaa lupa olipa pihtari sitten mies tai nainen. Kai sitä jostain pitää saada jos toinen pihtaa vuosikausia.
Miten joku voi elää seksittömässä suhteessa.
Minä olen jo viikon päästä aika äreä jos jostain syystä ei ole saanut.
Minä - innokas ja halukas nainen - en saa hellyyttä, en hyvänyönsuukkoa, en kainaloa, en "vierihoitoa", enkä enää edes ruinaa seksiä, koska on niiiin alentavaa saada pakit. Menen siis hampaat kireinä/itku kurkussa/itsetunto lähellä murenemista miehen heikon libidon mukaan. 1 krt per 2 vkoa. Nopea akti - vähän esileikkiä.