Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juma, naapurilla jouluvalot parvekkeella :D!

Vierailija
10.10.2010 |

no hää on ajoissa :))! Vaikka olen itsekin ihan henkeen ja vereen jouluihiminen, niin en kyllä ajatellut ihan vielä kaivaa valoja esille.....vai joko te olette aatelleet?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä nyt on jo iltasin niin pimeetä, että ne näyttää kivoilta. Ei ne mun mielestä liity jouluun vaan syksyn ja pimeiden iltojen tuloon.

Vierailija
2/15 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä nyt on jo iltasin niin pimeetä, että ne näyttää kivoilta. Ei ne mun mielestä liity jouluun vaan syksyn ja pimeiden iltojen tuloon.

Ihan totta, noin ku ajattelee :).

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai loistevalot?

Vähän on eroa laittaako välkkyvän joulupukin ikkunaan tai pimeään aikaan tarkotetut valot esim. puskaan.

Meillä ei ole ulkovaloja, laittaisin semmoset jos olis (en tosin mitään kuvioitua JOULUvaloa), sisävalotkin meillä on kuviolliset lumiukot.

Minusta on ihanaa kun pimeään laitetaan kynttilöitä ja valoja!! Kivempia ne on nyt ennenkö tulee lunta ja vähän sen kautta tulee valosempaa. ;)

Vierailija
4/15 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hää on ajoissa :))! Vaikka olen itsekin ihan henkeen ja vereen jouluihiminen, niin en kyllä ajatellut ihan vielä kaivaa valoja esille.....vai joko te olette aatelleet?

Meillä ei valoja ole otettu pois ollenkaan joulun jälkeen. Lapset tykkäävät niistä. He eivät tiedä, että ne ovat jouluvalot. Heille ne ovat vain kauniit värikkäät valot ja niistä on heille paljon iloa. Olen kyllä yrittänyt laittaa ne niin, että ohikulkijat eivät näe ollenkaan.

Vierailija
5/15 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuonut jo etuoven eteen pienen joulukuusen!

Vierailija
6/15 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis ne valkoiset sellaiset) käyvät mainiosti nyt kun alkaa olla pimeää. Tosin itse en laittaisi jouluksikaan sellaisia räikeänkirjavia vilkkuvaloja.

Mutta Lidlissä oli jo suklaajoulupukkeja myynnissä..

Vierailija
7/15 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan! Meilläkin on varmaan jonkun mielestä jouluvalot ulko-oven suussa, vaikka itse miellän ne enemmän koristevaloiksi ilman tuota joulu-yhteyttä. Kotimme on vielä rakennusvaiheessa eikä oikeaa ulkovaloa ole kytketty: nämä valot tuovat näppärästi valoa muuten pimeään tilaan eräänlaisena pikaratkaisuna. Sori jos se joitakin ahdistaa!

Vierailija
8/15 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vielä en ole sytyttänyt. Ehkä huomenna ehtisin.

Ihanaa kun pimeyden keskellä on hieman valoa!

Vierailija
9/15 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärrän, että joulupukkivalot kuuluu jouluun, mutta missä raja kulkee hillitympien valojen kanssa?

Onko jouluvaloja:

* valkoiset pienet valosarjat?

* kynttilälyhdyt?

* yksittäiset kynttilät?

* soihdut?

* ulkotulet?

* valopuut (tai oksat)?

Mitä valoja tuonne ulos pimeään saa laittaa, ilman että tulee leimatuksi jouluvalohörhöksi?

Minulla tuo on hieman hakusessa, sillä olen viime vuodet asunut eri puolilla Eurooppaa ja tottunut siihen, että ulos voi laittaa valoja silloin kun on pimeää.

Vierailija
10/15 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun alussa oli laitettu sellainen korkealle parvekkeelle sellainen joulupukki, joka näyttään roikkuvan sieltä(jenkeissä enemmänkin nähnyt niitä). Luulin oikeasti pimeässä, että joku on putomassa, laittakaa mielummin niitä kauniita valoja:)

K:lla alkavassa paikassa? :)

Vierailija
11/15 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva että saadaan valoa syksyyn, mutta se on melko ärsyttävää että jouluvaloja näkee vielä maalis-huhtikuussakin, näin ainakin meidän naapurustossa..

Vierailija
12/15 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meilläpäin niitä kirkkaita valoja pidetään jo näin syksyllä. Tuovat kivasti valoa pimeisiin iltoihin. En niitä miellä niin jouluvaloiksi.

Vierailija
13/15 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin perjantaina parvekkeelle kynttilälyhdyn sisään Airamin jouluvalosarjan, ei kyllä näytä mitenkään "jouluiselta"...

Vierailija
14/15 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näyttävät ihanilta :)! Ehkä järkytys oli sen takia suuri, että tarkoittaa syksyn olevan kohta talven puolella. Ja kun en sitten ole talveen vielä lainkaan valmistautunut, henkisesti..

Vierailija
15/15 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun alussa oli laitettu sellainen korkealle parvekkeelle sellainen joulupukki, joka näyttään roikkuvan sieltä(jenkeissä enemmänkin nähnyt niitä). Luulin oikeasti pimeässä, että joku on putomassa, laittakaa mielummin niitä kauniita valoja:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä