Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutta syysRetrot

14.10.2005 |

Tutan syysretrot pitivät tulla myyntiin lokakuussa. Olen odotellut niitä lähti cittariin, mutta ei ole näkynyt ja kuukausi on jo puolessa välissä. Tiedustelisin onko kukaan nähnyt retroja missään kaupassa. Haluaisin vain varmistua että ei käy niin kuin viime vuonna, että odotelen lähi cittariin, niin niitä ei koskaan sinne tullut ja myöhemmin sain sitten muista kaupoista / netistä ostaa sitä mitä oli enää jäljellä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ensimmäinen paikka, jossa olen koko retroja nähnyt. Jos en nyt pian löydä jostain muualta, niin täytyy tilata tuolta.

http://www.anselmiina.fi

Sielläkään ei kyllä ollut bodeja :( .

Vierailija
2/26 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei auta tuo nettikauppakaan.

No, syysvaatetta alkaa olla jo ihan kivasti, joten eiköhän noita ilmankin voi elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin bodeja 92cm asti & potkareita 80cm asti. Väreinä kaikki, eli sininen, vihreä & punainen.

Itse ostin pojalle sen vihreän bodyn 92cm. Pidettykin jo on & täytyy sanoa että mukavan pehmoista froteeta. :)

Vierailija
4/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain, että näiden froteisten pallokuosien jälkeen tulee vielä ainakin yksi kuosi täksi syksyksi, kyyhkynen-kuvio, eli samantyylinen kuin edelliset omppu-, auto- ja sienikuviot. :)

Vierailija
5/26 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuolta nettikaupasta viimeksi hommattua noita retroja ja mietinkin jo että sinne ei ole tulossa näitä syksyn retroja, mutta tuli sittenkin jotain, vaikka ei koko sarjaa. Onneksi tuo kypärämyssy löytyy tuolta! Taidan luopua ideasta ostaa koko " sarja" kun ei taida olla helppo tehtävä. Tuolla nettikaupassa paitoja oli koossa 92cm, mutta Tutan sivuilla mainitaan että pitäisi olla isompia paitoja. Ajattelin jo hommata etukäteen isompia paitoja, jotta ei tarvitsisi ostaa niitä skeittipaitoja joita tuntuu olevan vain tarjolla 92cm eteenpäin, joten kertokaa jos jossain olette nähneet noita paitoja 98cm eteenpäin!!

Vierailija
6/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kuulu markettien valikoimiin (ainakaan ei tähän asti ole kuulunut). Tutta haluaa pitää Retro-malliston " spesiaalina" , jota saa vain lastenvaateliikkeistä tms.

Vierailija
7/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen ostanut aiempia auto-, omppu-, sieni-, jellona-, juna- & kukka retroja ihan Citymarketista & prismoista. :)

Vierailija
8/26 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään retrovaatteita? ne retro sieni- ja omppupaidat oli ihania. Lisää sellaisia!

Vierailija
9/26 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin kans niitä retroja tässä kuussa paikalliseen Citymarkettiin. Kun ei alkanut kuulumaan niin kysyin Tutalta milloin tulee myyntiin. Vastasivat että tällä kertaa Citymarket ei ottanut Retro-mallistoa myyntiin ollenkaan. Meiltäpäin löytyi sit pari uutta retromallia Anttilasta, mutta ei sielläkään ollu kaikkia. :(

Vierailija
10/26 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sitten oli osittain väärää tietoa noista markettien valikoimista. Taisi olla sen ekan retro-malliston kohdalla, kun juttelin Tutan edustajan kanssa, joka selitteli tätä myyntipaikka -suunnitelmaa.

Sehän on hyvä, jos marketeistakin saa!

Vierailija
11/26 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa että en koskaan löytänyt aiempien retrojen paitoja. Tuo omppu oli suosikkini ja jos ne paidat olisin löytänyt, niin olisin varmasti ostanut joka kokoa, niin ei olisi tarvinut harmitella kun jää pieneksi ;-)

Vierailija
12/26 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vain ale-tangossa joitakin vanhoja retro-puolipotkareita, muuten olivat hylly väärällään ilmeisesti Tutan normaalia syysmallistoa joka oli ainakin mun silmään aika rumaa (oudot värit). Ruoholahden Cittarissa on ennen ollut joitakin retrojuttuja, mutta nyt ei sielläkään mitään.

Vierailija
13/26 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli etenkin sitten joulun & juhannuksen jälkeisistä aleista hamstrattua useemmassa koossa, kun cittarissa saa silloin aina sen -40%. ;)

Harmi jos tosiaan nyt tästälähtien ovat muuttaneet käytäntöä & eivät enää otakaan sinne myyntiin retromallistoa. :(

Vierailija
14/26 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvä että tein kyselyn, niin en turhaa enää odottele retroja. Nyt siis etsimään kauppa jossa niitä myydään. Olin suunnitellut että ostan koko " sarjan" , mutta täytyy nyt ensin löytää edes semmoinen kauppa jossa niitä myydään. Ainakin kypärämyssy, potkupuku ja paita on saatava!

Vierailija
15/26 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis uusia froteisia retroja oli mielestäni ainakin Jumbon Anttilassa. En sen tarkemmin katsonut että mitä malleja oli mutta muistelen että kypärälakki, potkuhousut ja body olisivat olleet...mutta en tosiaan niin tarkkaan katsellut.

Minäkin olisin toivonut niitä omppu, auto, sieni-paitoja vähän isommalle lapselle, mutta ensimäisen paidan näin jokunen päivä sitten ja oli vain koko 140cm jäljellä, joten jäi ostamatta kun oli niin suuri!

Vierailija
16/26 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllyn Kauppahuoneessa oli ainakin vanhoja retroja, onkohan näitä froteisiakin ja sitä lintukuosia?

Vierailija
17/26 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lähteä tutustumaan Espoon uuteen kauppakeskukseen, mutta kannattaako vielä. Eli kova halu olisi saada ostettua Tutan Retrot, joten tiedustelinkin löytyykö tuolta Sellosta mistään kaupasta niitä. Jos ei niitä sieltä vielä löydy, niin taidan siirtää tutustumiskäyntiä myöhemmäksi...

Vierailija
18/26 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyykö sellosta retroja? Ajattelin viikonloppuna lähteä tutustumaan selloon, kun ajattelin että kaikki ovat jumbossa... Nyt siis kiinnostaa löytyykö sieltä retro sarjan 98cm eteenpäin olevia PAITOJA? Aiemmin täällä mainittiin että JesperJuniorissa ei ole, mutta entä Anttila?

Ja ne jotka ovat käyneet Jumbon Jesperissä, oliko siellä noita paitoja?

Kypärämyssyn ja potkupuvun jo tilasin, kun ajattelin että kaupassa on kuitenkin vain punaista ja sinistä, ja minun piti saada vihreä! Mutta niitä suurempia paitoja kaipailen...ja värillä ei väliä...kunhan on vihreä, sininen tai punainen!

Vierailija
19/26 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Helsingin/Vantaan tilanteesta mulle kerrottiin Tutalta, että

" Frotee retroja löytyy Jesper-Juniori nimisistä liikkeistä Forum h:ki ja

Itäkeskus. Lintu kuosia sama liike mutta Myyrmanni ja Jumbo."

En sitten tiedä, että koska tota lintukuosia tulee, ainakaan tällä viikolla ei Jesper Juniorissa ollut muita kuin vanhoja Jellona ym. kuoseja (tosin kun puoleen hintaan sai, niin pitihän niitäkin ostaa). Eikä ne Tutalta maininneet mitään tosta Anttilasta, jossa todistettavasti on retroja näkynyt, joten mahtaako ne itsekään tietää, missä niitä oikein on myynnissä??

Vierailija
20/26 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään oli ilmestynyt tuota lintu-kuvioista tuttaa meille tänne " maalle" Tokmannille. Väreinä IHANA ruskea, jossa valkoisella niitä lintuja & toisena värinä keltainen jossa myös valkoisella lintuja. Bodyja & puolipotkareita. Tuohon ruskeaan ihastuin kovasti, harmi vaan että koot loppui jo 80cm. :(

Jos joku on jossain törmännyt isompiin (86-92cm) niin vinkkaa ihmeessä!. :)