Haluaisiko joku yh minun petturimieheni?
Jäänyt monta kertaa kiinni pettämisestä ja nyt saa luvan lähteä.
Kuka haluaa sen omaksi?
Kommentit (23)
Jokseenkin asenteellinen aloitus...!!!
Luuletko ap, etteivätkö useimmat yh:t ole elämässään kokenut jo jonkinlaista paskaa ilman luuserimiestäsikin?? Luuletko tosiaan, että keskiverto yh kelpuuttaa enää yhtään mitään jätepalaa keneltäkään?
Vittu, tämä aloitushan sai minun verenpaineeni nousemaan!
terveisin yh, joka pitää rimaa aika helvetin korkealla miesten suhteen (jatkossa)
eli kyllä mulla ainakin on rima korkealla, petturimiehen jätin ja hän jäi ruikuttamaan perääni. Mutta jos ei maailmasta kunnollista miestä löydy, niin yksin olen ennemmin kuin kenet tahansa otan :)
Mäkin laitoin kiertoon omani, koska hakkasi ja petti. Siellä se baareissa esittää elvistä ja onhan sillä hyvä kroppa ja kauniit ruskeat silmät ja karismaa, mutta ei siitä kyllä ole muuta kuin harmia kenellekään.
Taitaa huumeitakin käyttää nykyisin, ei käy enää töissä eikä mitään.
Niihin me naiset kuitenkin aina lankeammme..
ekakierroslaiselle. Sellaiselle sinisilmäiselle, johon valheet vielä uppoo.
Terv. yh, joka ei enää moista lisää sulata
Pistä kaupan ilmoitustaululle lappu asiasta tai lahjoita se johonkin sinkkunaisten hyväntekeväisyysjärjestöön. Tai lähetä se USA:han umpikristillisten siveydenpuolustajanaisten tutkimuskohteeksi ja varoitusesimerkiksi "muille". Vie syötiksi kalamiehille. Voisit myös harkita lähettämistä Ähtärin eläinpuistoon ainutlaatuisena eksoottisena eteläsuomalaisena paviaanina (lat. extraordinarius regio australis finlandius simius), riippumatta siitä, missä oikeasti asutte juuri nyt.
Tämä nimittäin voi olla ihan oma valintakin. On yksinhuoltajia, jotka ova erittäin tyytyväisiä elämäänsä ja ihan itse elämäntyylinsä valinneet. Joten ankean asenteellinen aloitus Ap. Pidä itse ällö petturimiehesi tai liity uljaasti meidän yksinhuoltajien joukkoon.
jotain synnyttämätöntä pillua, koska se aah.. on niin tiukka. Ja ei ole sitä niin kamalaa lapsiperhearkea riippana. Voi vaan nussia ja olla nautiskellen.
En ole yh, mutta jos olisin niin olisin SUPERepäileväinen miesten suhteen. Nuorena hönönä olisin helpommin sellaiseen haksahtanut.
Tarjoo mieluummin ekakierroslaiselle. Sellaiselle sinisilmäiselle, johon valheet vielä uppoo. Terv. yh, joka ei enää moista lisää sulata
Varsinkaan yh. Eiköhän se joku petturinainen eli aviossa oleva ennemmin ottaisi.
Kun itse oli yh, en todellakaan kelpuuttanut ihan ketä tahansa kun oli yhdestä, suoraan sanottuna, idiootista päässyt eroon.
eli kyllä mulla ainakin on rima korkealla, petturimiehen jätin ja hän jäi ruikuttamaan perääni. Mutta jos ei maailmasta kunnollista miestä löydy, niin yksin olen ennemmin kuin kenet tahansa otan :)
jos heille tulee yhteishuoltajuus niin eihän se ole sama kuin yh.
Pistä kaupan ilmoitustaululle lappu asiasta tai lahjoita se johonkin sinkkunaisten hyväntekeväisyysjärjestöön. Tai lähetä se USA:han umpikristillisten siveydenpuolustajanaisten tutkimuskohteeksi ja varoitusesimerkiksi "muille". Vie syötiksi kalamiehille. Voisit myös harkita lähettämistä Ähtärin eläinpuistoon ainutlaatuisena eksoottisena eteläsuomalaisena paviaanina (lat. extraordinarius regio australis finlandius simius), riippumatta siitä, missä oikeasti asutte juuri nyt.
niin hänestäkin tulee yh (jos on lapsia). Että tulet sitten vissiin sekaantumaan samanlaisiin miehiin jatkossakin, kun kerran meinaat että yh:lle kelpaa kuka tahansa.
niin hänestäkin tulee yh (jos on lapsia). Että tulet sitten vissiin sekaantumaan samanlaisiin miehiin jatkossakin, kun kerran meinaat että yh:lle kelpaa kuka tahansa.
ap:stä heti yh tulee jos lemppaa miehen?
eikö yh olekaan sellainen joka kasvattaa lapsen yksin, myös sen jokatoisen viikonlopun?
"Kyllä ne yh.t vaan kelpuuttaa itselleen
Vierailija - 09.10.10 11:01 (ID 11296465)
petturimiehen,se on totuus."
Tuo nyt ei tasan pidä paikkansa :D! Väitän että mulla on jopa liian korkealla rima (siksi yksin olenkin o_O). Ja olen oikein onnellinen näin..en todellakaan kaipaa yhtään luuserimiestä elämääni! Ja lähes kaikki tuntemani yh:t ovat melko samoilla linjoilla..Taidat olla parisuhteessa elävä nainen, joka pelkää kuollakseen miehen juoksevan yh:n perässä, kun asenteesi on moinen ;).
Haluaisiko joku yh minun petturimieheni? Jäänyt monta kertaa kiinni pettämisestä ja nyt saa luvan lähteä. Kuka haluaa sen omaksi?
Sinäkin olet kohta yh, jos laitat miehesi pihalle. Haluaisitko sinäkin toisen pettäjä miehen itsellesi?
ap:stä heti yh tulee jos lemppaa miehen? eikö yh olekaan sellainen joka kasvattaa lapsen yksin, myös sen jokatoisen viikonlopun?
t: yh