Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetysseuralle voi lähettää postimerkkejä lähetystyön hyväksi... pitääkö niiden olla tosivanhoja

Vierailija
09.10.2010 |

siis esim 50 vuotta vanhoja vai kelpaavatko esim 20 vuotta vanhat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma että eivät tarkoita ihan käypäsiä merkkejä? Olin itse erään yhdistyksen hommissa ja saatiin usein lahjoituksia juuri postimerkkeinä. Jouduttiin postittamaan lähes kaikki, jäsenistö oli sen ikäistä ettei sähköpostia osanneet käyttää. Tuli vaan mieleen sen kummemmin asiasta tietämättä.

Vierailija
2/5 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma että eivät tarkoita ihan käypäsiä merkkejä? Olin itse erään yhdistyksen hommissa ja saatiin usein lahjoituksia juuri postimerkkeinä. Jouduttiin postittamaan lähes kaikki, jäsenistö oli sen ikäistä ettei sähköpostia osanneet käyttää. Tuli vaan mieleen sen kummemmin asiasta tietämättä.

huutokauppaavat noita merkkejä ja saavat siitä rahaa. Tietääkö joku, minkäikäisiä merkkejä sinne voi lähettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne sai viedä ihan mitä tahansa leimattuja merkkejä, siis myynnissä olevia. Piti olla leikattu irti kuoresta muutama milli kuoren paperia merkin reunan yli. Ne huutokauppaa niitä kai jonain paketteina ja käyttävät rahat työhönsä maailmalla ja kotimaassakin.

Vierailija
4/5 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on ihan ok nykymaailmassa.

Vierailija
5/5 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Lähetystyö on arvokasta työtä ihmisten hyväksi. Jos ihmettelet, niin perehdy tarkemmin.

Een tiedä, tavoittaako viesti enää alkuperäistä kysyjää, mytta etsin juuri itse tietoja postimerkkien käytöstä lähstystyön hyväksi. Löysin kaksi tahoa: Suomen lähetysseura ja SLEY eli Suomen luterilainen evakeliumiyhdistys. Käytetyt merkit ja kuret/kortit huutokaupataan ja tuotto käytetään kehitysapuun ja lähetystyöhön. Linkit:

http://www.mission.fi/lahjoita/lahjoitustavat/postimerkkilahjoitus/

http://www.sley.fi/tiedote/3956/vanhat-postimerkit-tukemaan-sleyn-lahet…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi