Hei, hehkuttakaa nyt mun kaa hieman :D :D
Me mennään naimisiin parin viikon päästä salaa. Enkä mä voi kenenkään kanssa höpsötellä morsiuspuku, kukkakimppu yms juttuja!
Kommentit (8)
älkää sitten itkekö, kun ei tule lahjoja ja sukulaiset yms katselee muutenkin karsaasti
Hihaton. Mustat pitkät käsineet. Varmaan pitäis vielä joku bolero-tyyppinen ratkasu kehitellä lisäks. Kimpun mä haluan, mutta en mitään perinteistä. Mä yritän etsiä yhden kuvan, jota mä mietin, niin saatte sanoa mielipiteenne :)
Ja ei, ei odotella lahjoja:) Ollaan asuttu toistakymmentä vuotta yhdessä, kippoa ja kappoa on kaapit täynnä jo ennestään. Mennään naimisiin, koska meistä se on hauska idea! :D
johon tulee vieraita, mutta ne ei vielä tiedä tulevansa häihin? Ajattelin ensin, että menette naimisiin ilman juhlia ja ilman vieraita, ettekä aio kertoakaan kuin vasta jälkeen päin.
Miten olette kutsuneet vieraat?
-2-
Me vaan halutaan pukeutua kuten häihin pukeudutaan. Ja kerrotaan ihmisille sitten kun asia tulee puheeks. Suntio kuvaa tilaisuuden videolle, että voidaan sit esim. meidän vanhemmille näyttääkin vihkiminen, sitten joskus, jos tulee puheeks :)
http://kotisivukone.fi/files/kukkasuutari.palvelee.fi/.album/1272375968…
Tosin en tykkää ruusuista. Pitää käydä vilkasees kukkatarjontaa tässä joku päivä. Mut sidotaan siis omiin varsiin.
Ihanaa, että uskallatte tehdä omista häistänne sellaiset kun haluatte! Mulla oli omat häät tänä vuonna myös, ja olivat just sellaiset kun haluttiin, eikä ihan tavanomaiset. =)
Mä tykkään kanssa ton tyyppisistä kimpuista, joissa kukkien varret toimivat kimpun vartena. Mulla oli kalloja. Sun pukukin kuulostaa kauniilta!
KErro jotain. Aiotko käyttää morsiuspukua ja kimppua vai menetkö arkisemmin? Miksi salaa? Onko teillä häät, joista vieraat ei vielä tiedä vai eikö ne tule tietämäänkään? Milloin kerrotte läheisille? Tietääkö kukaan?